ترندهای روز

شکایت از دختر هم‌خانه بعد از مرگ مشکوک پسر جوان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

این دختر جوان چند روز پیش پس از مراجعه زنی میانسال به دادسرای امور جنایی تهران دستگیر و با طرح شکایت مبنی بر مرگ پسرش، پرونده برای آغاز تحقیقات به شعبه اول بازپرسی ارجاع شد. زن میانسال در شکایت خود مرگ پسرش را مشکوک دانست و در تشریح جزییات گفت: پسر خردسالم مدیر یک شرکت بازرگانی در تهران بود و حدود یک سال پیش از من جدا شد تا با اجاره خانه ای مستقل و تنها زندگی کند. یکی از محله های جنوب شرقی تهران. با این حال، رابطه من و پسرم خوب بود و او هر از گاهی به من و بقیه اعضای خانواده سر می زد، چند روزی بود که از پسرم خبری نداشتم. به همین دلیل با او تماس گرفتم و تلفنی صحبت کردیم. قرار بود پسرم برای دیدن من به خانه من بیاید اما نیامد. برای همین دوباره با موبایلش تماس گرفتم جواب نداد. بعد با محل کارش تماس گرفتم و همکارانش گفتند که اصلاً سر کار نیامده و هیچکس از او خبری ندارد.

این زن ادامه داد: بی اطلاعی از پسرم باعث شد نگران او باشم. از خانه ام به خانه پسرم رفتم اما در کمال تعجب وقتی به آنجا رسیدم دیدم امدادگران اورژانس و ماموران پلیس جسد را که داخل کاور گذاشته شده بود و زیپ آن بسته شده بود را در حال حرکت بودند. با دیدن این صحنه قلبم افت کرد و شوکه شدم. با خودم گفتم هیچ اتفاقی برای پسرم نیفتاده است. با همان شوک و نگرانی سریع وارد ساختمان شدم و به آپارتمان پسرم رفتم و دیدم ماموران در حال پلمپ آن هستند. از ماموران در مورد پسرم پرسیدم و آنها گفتند که فرد متوفی پسر من است و برای انتقال جسد وی آمده اند و همچنین از من خواستند برای پیگیری پرونده مرگ پسرم به کلانتری محل مراجعه کنم. .

به گفته شاکی، پس از این اتفاقات وی با مراجعه به کلانتری محل متوجه شد پسرش با دختری جوان زندگی می کند. همین دختر فردی بود که با پلیس و اورژانس تماس گرفت و اعلام کرد پسر جوان در منزل بیهوش شده است و با رسیدن امدادگران به محل متوجه شدند چند ساعتی از مرگ می گذرد.

مادر متوفی درباره دلیل شکایت خود گفت: نمی دانم آن دختر در خانه پسرم چه می کرد؟ چرا پسرم مرد؟ به نظر من مرگ او مشکوک است و این دختر باید جواب دهد. من به او شک دارم و می خواهم از او تحقیق شود.

این اظهارات زن میانسال در حالی بود که بر اساس تحقیقات انجام شده مشخص شد از منزل متوفی که مدیر شرکت بازرگانی بوده چیزی سرقت نشده است. در ادامه با شکایت زن داغدار، ماموران به تحقیق از دختر جوان پرداختند.

این دختر گفت: مدتی پیش در اینستاگرام با جوانی دوست شدم. من کار می کردم و پول در می آوردم، اما صاحب خانه ام اجاره خانه را بالا برده بود و من توان مالی آن را نداشتم. بعد از دوست شدن با پسر جوان ماجرا را برایش تعریف کردم. او از من خواست که با او زندگی کنم و نیمی از اجاره خانه را بپردازم تا مشکلم حل شود. من هم شرایط را پذیرفتم و طبق توافقی که با آن مرحوم داشتم به منزل ایشان نقل مکان کردم. ارتباط ما خوب بود و هیچ مشکلی با هم نداشتیم.

در ادامه تحقیقات درباره علت تماسش با اورژانس و مرکز فوریت های پلیسی، دختر جوان گفت: شب قبل هم اتاقی ام مشروب خورد و خوابید. منم رفتم تو اتاقم همه چی عادی بود ولی صبح که بلند شدم برم سرکار هرچی زنگ زدم نشد. از طرفی بوی گاز در خانه به مشام می رسید. سریع گاز رو بستم و بعد پنجره رو باز کردم و بعد رفتم سمت هم اتاقی. اما باز هم جوابی نداد. به همین دلیل با اورژانس تماس گرفتم و امدادگران که آمدند، چند ساعتی است که مرده است. بعد از اینکه امدادگران از مرگ او خبر دادند، هم من و هم آنها به پلیس اطلاع دادیم.

این دختر جوان نیز در تحقیقات پلیسی گفت: من در مرگ هم اتاقی ام نقشی نداشتم و فکر می کنم بر اثر گاز گرفتگی فوت کرده است.

با توجه به اظهارات طرفین پرونده، بازپرس اختیاری فعلاً دختر جوان را دستگیر نکرده، بلکه دستور رسیدگی بیشتر به شکایت و ادعای دختر جوان را صادر کرده است. همچنین جسد به پزشکی قانونی منتقل شده است تا کارشناسان سازمان پزشکی قانونی درباره مرگ مشکوک مرد جوان و علت اصلی مرگ او نظر خود را اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا