ترندهای روز

شکایت دروغین از همسر سابق برای کسب حضانت فرزندان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

چندی پیش مرد جوانی از همسر سابقش به عنوان مظنون به قتل فرزندانش شکایت کرد. پس از آن شکایت وی به شعبه اول تعقیب کیفری ارجاع شد.

وقتی این مرد مقابل بازپرس روحانی زاده نشست، گفت: از همسرم جدا شده ام و دو فرزند پسر و دختر داریم که هر دو نوجوان هستند. بچه هایمان مدتی پیش من هستند و مدتی هم پیش همسرم خواهند بود. او می خواست حضانت کامل فرزندان ما را داشته باشد اما من قبول نکردم و ماجرا به همین منوال ادامه یافت. آخرین بار دو هفته پیش بچه ها پیش همسرم بودند و من به دیدنشان رفتم، اما مادرشان گفت بچه ها آنجا نیستند و او را رها کرده اند. دو روز بعد لباس های خانه بچه ها را انداختند داخل حیاط من. وقتی لباس ها را چک کردم، دست نوشته ای دیدم که می گفت همسرت قاتل بچه هاست، نگاه نکن، شکایت نکن چون اتفاقی که برای بچه ها افتاده برای شما هم خواهد افتاد.

این مرد در پایان گفت: اکنون با توجه به اتفاقات رخ داده از همسرم به دلیل قتل دو فرزند شکایت می کنم.

زمانی که زن جوان احضار شد، مدعی شد که شوهر سابقش دروغ می گوید و او فردی است که بچه ها را مخفی کرده است.

به این ترتیب با توجه به اظهارات این زن و مرد که یکدیگر را به دخالت در ناپدید شدن و حتی قتل فرزندانشان متهم می کردند، تحقیقات ادامه یافت و در نهایت مشخص شد که بچه ها در خانه یکی از دوستان پدرشان بوده اند. و فرزندان خود را مخفی کرده و سپس از همسر سابق خود نیز برای سلب حضانت و نگه داشتن فرزندان نزد خود شکایت کرده است. به این ترتیب معاون دادستان روحانی زاده دستور مختومه شدن این پرونده را صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا