ورزشی

شکایت پرسپولیس از سرمربی و سرپرست و بازیکن استقلال

با توجه به تمامی اتفاقات و موارد مطرح شده، باشگاه پرسپولیس در رابطه با دربی شکایت های متعددی را در مراجع ذیربط مطرح خواهد کرد.
اولین شکایت پرسپولیس از جواد نکونام سرمربی استقلال خواهد بود که در نشست خبری قبل از بازی اظهارات کذب و پیش داوری کرد که مشخصا با هدف تحت فشار قرار دادن تیم داوری و تاثیرگذاری بر تصمیمات آنها انجام شد. که در بازی به شکل The inexplicable اتفاق افتاد نیز رخ داد.

شکایت بعدی از علی سامره سرپرست تیم استقلال است که بعد از بازی برای چندمین بار رفتار نامناسب و غیرحرفه ای خود را مقابل پرسپولیس تکرار کرد. این نوع گفتمان شاید با شخصیت او و تیم کاری استقلال همخوانی داشته باشد اما مشخص است که مناسب فضای فوتبال نیست و به هیچ وجه در شأن پرسپولیس نیست.

همچنین باشگاه پرسپولیس از حسین حسینی کاپیتان این باشگاه به دلیل اظهارات غیرواقعی، غیرحرفه ای و کذب وی در مورد باشگاه پرسپولیس و اتهاماتی که درباره روند داوری مطرح می کند شکایت می کند که از قضا فدراسیون فوتبال و اعضای آن را نیز زیر سوال می برد.
پرسپولیس نیز شکایت و اعتراض خود را نسبت به عملکرد مغرضانه گزارشگر مسابقه اعلام می کند. روند گزارش بازی به گونه ای بود که انگار اتاق VAR گوش به فرمان او بود و در برخی صحنه ها می خواست به سود استقلال ویدئو چک کند. افکار عمومی محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا