ورزشی

شکایت پرسپولیس از مدیرعامل استقلال

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ با توجه به شکایت از مدیرعامل باشگاه استقلال، اتهامات وی پیگیری خواهد شد. او که انتشار نامه فدراسیون فوتبال را به عوامل باشگاه پرسپولیس نسبت داد، قطعا باید در دادگاه پاسخگوی اتهاماتش باشد.

علی خطیر شب گذشته گفت که نامه دبیرکل فدراسیون در خصوص ادعای جعل در باشگاه استقلال توسط عوامل پرسپولیس منتشر شده است.

بیانیه پرسپولیس به شرح زیر است:

باشگاه پرسپولیس برای موفقیت خود برنامه دارد و به برنده چند بازی و قهرمان نیم فصل جام قهرمانی تعلق نمی گیرد. بهتر است به فکر حفظ شرایط خود در رده چهارم و بعد از آن در جدول رده بندی باشید تا شاید بتوانید سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنید تا هواداران خود را نکشید.

مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شده است که باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به پرونده آنها فشار زیادی را به نهادهای قضایی فدراسیون وارد می کند، در حالی که در جایی دیگر از صداقت، وفاداری و قانون مداری ریاست و نهادها صحبت می کند. فدراسیون! واقعاً باید نگران باشگاه استقلال بابت چنین تفکری و چنین برخوردی باشید. شما که مدعی هستید تخلفی صورت نگرفته، پس نگران چه هستید؟! نکته جالبتر این است که او نظر نهادهای انتظامی، کانون ها و اصحاب رسانه را نسبت به سایر پرونده ها و ۲۰۰ نامه محرمانه دیگر حساس کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال از حرفه ای بودن رئیس فدراسیون فوتبال می گوید و اینکه نهادهای قضایی فدراسیون تحت هیچ شرایطی قانون را نادیده نمی گیرند، پس شما نگران چه هستید و چرا باشگاه پرسپولیس را محکوم به فشار می آورید. روی فدراسیون و مراجع قضایی؟!

مدیرعامل باشگاه استقلال نباید زیاد نگران باشد چرا که بازی های زیادی تا پایان فصل در راه است و مستند کرده است که با توجه به کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان، این دو باشگاه همچنان واقعی و اصلی هستند. مدعیان قهرمانی

باشگاه پرسپولیس نیازی به فشار به نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ندارد زیرا مدارک و مستندات آن مشخص و موجود است. البته اگر فشار باشگاه استقلال روی این اسناد تاثیر نداشته باشد و مخدوش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا