ورزشی

شکست مشکوک اردن مقابل بحرین/ بحرین راهی یک هشتم نهایی شد

دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا در گروه E امروز پنجشنبه با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم های ملی فوتبال اردن و بحرین از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بحرین به پایان رسید.

یوسف هلال (۳۴) گل این بازی را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار می شود، کره جنوبی و مالزی به مصاف یکدیگر رفتند.

فرصت طلبی بحرین در نیمه اول

دو تیم نیمه اول این دیدار را محتاطانه آغاز کردند. تساوی می تواند هر دو تیم را به مرحله حذفی برساند، اما شکست موقعیت آنها را به خطر می اندازد. به همین دلیل در نیمه اول هیچ یک از تیم ها شروع به مبارزه نکردند و یکدیگر را ارزیابی کردند.

بازی بدون موقعیت خاصی دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۳۴ در حالی که بازیکنان اردن جلو و پشت محوطه جریمه بحرین بودند، مدافعان بحرین توپ را گرفتند و به ضدحمله سریعی منجر شدند. سه پاس سریع رو به جلو باعث شد «یوسف هلال» از وسط زمین بدون مدافعی توپ را بگیرد. او با شروعی سریع خود را در موقعیت تک به تک قرار داد و موفق شد گل اول بحرین را به ثمر برساند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بحرین به پایان رسید.

نیمه دوم سرد و خسته کننده است

در نیمه دوم این دیدار هیچ یک از دو تیم تلاشی برای گلزنی نکردند. به نظر می رسد از آنجایی که تیم برتر این گروه باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم ژاپن برود، اردنی ها تمایلی به ایجاد موقعیت خطرناک و گلزنی نداشتند و تلاشی برای رسیدن به گل و پیش افتادن از خود نشان ندادند. ، و این مسابقه بیشتر در میانه بازی برگزار شد. میدان دنبال شد.

در دقیقه ۸۹، بحرینی ها پشت محوطه جریمه اردن صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ضربه محکم یوسف هلال به دروازه بان اردن برخورد کرد و راهی به چارچوب نداشت.

این دیدار با برتری یک بر صفر بحرین به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا