فناوری

شکست چین در تایوان/ آغاز دوئل پکن و واشنگتن در تایپه

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از سایت اینترنتی الجزیره نیوز، “ویلیام لای”. ساز چنگ Te» حزب حاکم DPP در ایران تحلیلات روز شنبه تایوان پیروز شد؛ علی رغم توصیه ها چین چین در واکنش به نتایج ایران تحلیلات به دلیل انگیزه های جدایی طلبانه این حزب در بیانیه ای مخالفت خود را با ایران تحلیل وی اعلام کرده است. انجام ندادن اکثریت رای این حزب نشان می دهد که آنها نماینده اکثریت مردم جزیره تایوان نیستند و این پیروزی یک روند اجتناب ناپذیر اتحاد است. از نو مانع چین نمی شود.

لای که نخست وزیر کنونی نیز هست، در رقابتی سه جانبه با حزب محافظه کار است. کومینتانگ (KMT) رهبری کردو یکی آه توو رهبری حزب مردم تایوان (TPP).به یکی سیبا شمارش شرکت کردند رای از همه شعبه های اخذ رای روز شنبه، کمیسیون مرکزی ایران تحلیلات اعلام کرد که این حزب قرار دادن ۴۰ درصد و ۳۳.۵ درصد و به آنها ۲۶.۵ درصد آرا را به دست آوردند.

و او به عنوان نماینده حزب KMT شکست خورد و پیروزی خود را پذیرفت قرار دادن ذره برای جسم مستقیم تبریک می گویم گفته می شود، او همچنین به دلیل شکست طرفدار KMT است نخوردن DPP عذرخواهی کرد. به او همچنین شکست حزب TPP را پذیرفت. لای در سخنرانی پیروزی خود گفت: «می خواهم از مردم تایوان برای نوشتن فصل جدیدی در دموکراسی ما تشکر کنم. ما به جامعه جهانی نشان دادیم که بین دموکراسی و استبداد، ما در کنار دموکراسی خواهیم ایستاد.

لای همچنین از رقبای خود برای پذیرش نتایج ایران تحلیلات تشکر کرد و افزود که مشتاق بازگشت به روابط است.سالم و منظم» با چین این است تاکید بر اساس تقاضا این حزب متعهد به تعامل برابر و حفظ کرامت است. سخنگوی دفتر امور تایوان در چین در بیانیه ای به پیروزی حزب لای پاسخ داد. اظهار داشت چین همچنان به اصل چین واحد پایبند است و با هرگونه فعالیت جدایی طلبانه برای «استقلال تایوان» و همچنین «مداخله خارجی» مخالف است.

به گزارش الجزیره، ایران تحلیلات تایوان به دلیل شرایط سیاسی بحث برانگیز در منطقه بسیار مهم است. این جزیره به دلیل جنگ های استعماری مختلف از دهه ۱۹۴۰ خودمختار است، اما چین ادعای آن را دارد. وارث تاریخی است و استفاده از زور برای رسیدن به این هدف را رد نکرده است. در آستانه ایران تحلیلات، چین مهمانی – جشن قرار دادن او او را به عنوان یک جدایی طلب خطرناک محکوم کرد و گفت که اگر پیروز شود تهدیدی برایش خواهد بود صلح در منطقه خواهد بود و ایران تحلیلات بین آنها خواهد بودصلح و جنگ» را خواند.

الجزیره به این موضوع اشاره کرده است قرار دادن وی در طول سخنرانی خود در کنایه از چین گفت که مردم تایوانی با موفقیت در برابر تلاش های خارجی برای تأثیرگذاری بر تصمیم آنها در ایران تحلیلات مقاومت کرده اند. او همچنین ادعا می کند که متعهد شد به صلح و این تعامل مشروط به پکن است و در عین حال توان دفاعی جزیره تایوان را تقویت خواهد کرد.

شکست چین در تایوان/آغاز دوئل پکن و نیویورک در تایپه

رئیس جمهور شی جین پینگ چین وی در سخنرانی اخیر خود در سال نو میلادی گفت که اتحاد از نو تایوان با چین “قطعی” است.

تونی چنگ، خبرنگار الجزیره که از تایپه گزارش می‌دهد، گفت: «این احساس وجود دارد که هر کاری تایوان انجام دهد، کار بزرگی خواهد بود. چین راه خودش را خواهد رفت.»

وی افزود: فکر می کنم [لای] او نیز مانند سایر نامزدها تلاش کرده است راه گفت‌وگو هنوز باز است، اما آنها به خوبی می‌دانند که بستگی به خواسته‌های پکن دارد.»

به گفته چنگ، چین قبل از ایران تحلیلات اعلام کرده بود که این کار را نخواهد کرد قرار دادن برای پیروزی در ایران تحلیلات و اینکه رای به DPP رای به جنگ خواهد بود.

وی افزود: این حرف ها بسیار تحریک آمیز است اما شاهد مدیریت هستیم تسای مهندس ون، رئیس جمهور سابق تایوان، ما در هشت سال گذشته روابط بسیار پیچیده ای با پکن داشته ایم.

الجزیره گفت، حدود ۱۹.۵ میلیون نفر ۲۰ سال و بالاتر واجد شرایط رای دادن در روز شنبه هستند و رای دهندگان و همچنین سیاستمداران برای ایران تحلیلات پارلمان ۱۱۳ کرسی تایوان در ایران تحلیلاتی که از نزدیک توسط جامعه بین المللی به ویژه ایالات متحده و چین نظارت می شود، شرکت می کنند. . . ، ایران تحلیل کردند.

وقتی از جو بایدنرئیس جمهور ایالات متحده که از او خواسته شد به ایران تحلیلات روز شنبه واکنش نشان دهد، به سرعت پاسخ داد واشنگتن از استقلال تایوان ایمنی نمی کند. دولت بایدن این نگرانی وجود دارد که ایران تحلیل تایوان، فرآیند انتقال قدرت به دولت جدید، درگیری با چین را تشدید کند.

واکنش های جهانی به پیروزی حزب حاکم تایوان

ایران تحلیل تخمگذار ساز چنگ شما به عنوان رئیس جمهور جدید تایوان نیز واکنش های جهانی را به همراه داشته است.

چین

چانه “تایوان بخشی از چین است.

به گفته وی، حزب حاکم نمی تواند نماینده جریان اصلی افکار عمومی در این جزیره باشد.

این مقام چینی تاکید کردها: نتایج این ایران تحلیلات روند اجتناب ناپذیر وحدت است از نو با چین تداخلی نخواهد داشت.

ایران

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: با توجه نتایج ایران تحلیلات تایوان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران احترام به تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشورها را مبنای سیاست خارجی خود می داند و در این زمینه همواره ایمنی تو از اصلی چین واحد اعلام کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در این مسیر قرار گرفته است ایمنی تاکید بر حق جمهوری خلق چین برای دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی و همچنین وحدت از نو چین مطابق با توسعه صلح آمیز هر دو طرف تنگه را اعلام می کند.

آمریکا

از جانب بایدنرئیس جمهور آمریکا پس از پرسش خبرنگاران درباره موضع واشنگتن در ارتباط با نتایج ایران تحلیلات ریاست جمهوری تایوان زیر سوال رفت، ایالات متحده مدعی استقلال تایوان شد ایمنی نمی کند.

کارشناسان می گویند که دولت بایدن این نگران است که تحولات کنونی درگیری با پکن را تشدید کند.

آنتونی چشمکوزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه پیروزی قرار دادن ذره برای جسم مستقیم تبریک می گویم او گفت و از روند ایران تحلیلاتی تایوان تمجید کرد.

چشمک همچنین مدعی شد که واشنگتنمتعهد شد برای نگه داشتن صلح و ثبات در تنگه تایوان و حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات، عاری از اجبار و فشار».

روسیه

ماریا زاخاروواسخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که مسکو همچنان تایوان را بخشی جدایی ناپذیر از چین می داند.

مسکو بارها ایمنی سیاست “چین واحد” پکن در موضوع تایوان خود را نشان داده است.

اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا در بیانیه ای بدون اشاره به رئیس جمهور منتخب از ایران تحلیلات ریاست جمهوری تایوان و همه رای دهندگان شرکت کننده در این ایران تحلیلات استقبال کرد. تبریک می گویم گفت.

جوزپ بریلاین مقام سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد: اتحادیه اروپا همچنان نگران تشدید تنش ها در تنگه تایوان است و با هرگونه تلاش یکجانبه برای تغییر وضعیت موجود مخالف است.

وی همچنین گفت: اتحادیه اروپا تاکید این کار را انجام می دهد صلح و ثبات در سراسر تنگه تایوان کلید امنیت و رفاه منطقه و جهان است.

انگلستان

دیوید کامرون، وزیر خارجه بریتانیا قرار دادن تبریک می گویم او گفت امیدوار است تایوان و چین تلاش ها را برای حل مسالمت آمیز اختلافات خود از سر بگیرند.

کامرون در بیانیه ای گفت: «ایران تحلیلات امروز گواهی بر دموکراسی پر جنب و جوش تایوان است.

وزیر امور خارجه انگلیس افزود: امیدوارم دو طرف تنگه تایوان تلاش های خود را برای حل مسالمت آمیز اختلافات از طریق گفتگوی سازنده و بدون تهدید یا توسل به زور یا اجبار تجدید کنند.

ژاپن

ژاپن برگزاری مسالمت آمیز ایران تحلیلات و پیروزی قرار دادن ذره برای جسم مستقیم تبریک می گویم گفت.

دولت ژاپن در بیانیه ای اعلام کرد که تایوان شریک بسیار مهمی است که توکیو قصد دارد با آن همکاری ها را تعمیق بخشد.

در ادامه بیانیه آمده است: ما انتظار داریم که موضوع تایوان از طریق گفتگو و در نتیجه به صورت مسالمت آمیز حل شود صلح و به ثبات در منطقه کمک کند.

کانادا

وزارت امور خارجه کانادا به مردم تایوان برای برگزاری این ایران تحلیلات تبریک می گویم گفت، اما به قرار دادن اشاره نکرد

این وزارتخانه در اطلاعیه ای اعلام کرد: کانادا با هدایت ارکان دموکراسی، حقوق بشر و صلحمشتاقانه منتظر ارتقای روابط مردم با مردم، علم، تجارت و سرمایه گذاری هستیم.

آیا تنش ها افزایش می یابد؟

جف رنگ قهوه ایاین کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به پیروزی کاندیدای حزب حاکم تایوان می گوید: آمریکا در کنار کره جنوبی، ژاپن و فیلیپین (سه کشوری که به شدت در اشغال نیروهای آمریکایی هستند) از شرایط کنونی حداکثر استفاده را برای ناکام گذاشتن خواهند کرد. و پکن را عصبانی کرد. آهسته. تدریجی. ).

رنگ قهوه ای وی گفت: از سوی دیگر، پکن به مقابله با آمریکا و متحدانش ادامه خواهد داد. در همین حال، پکن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از جنگ در شرق آسیا انجام می دهد که مانع از ادامه توسعه اقتصادی، علمی-فناوری و زیرساختی این کشور برای بهبود زندگی مردم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا