ترندهای روز

شکنجه بی‌رحمانه نوجوان ناشنوا توسط مرد شیشه‌ای

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در حالی که با شرم به زمین نگاه می کند، می گوید: چند سالی است که همسرم به دلیل اعتیاد از من جدا شده و تنها زندگی می کنم. من چند ماه پیش با مادربزرگ میلاد آشنا شدم. تنها وجه مشترک ما اعتیادمان به ماده روانگردان شیشه بود که باعث شد زیر یک سقف زندگی کنیم.

پدر و مادر میلاد از هم جدا شده اند و هیچ یک مسئولیت نگهداری از او معلول ذهنی و ناشنوا را بر عهده نگرفته اند. پدرش او را نزد مادربزرگش گذاشت.

روزهایی که مادربزرگش برای کار از خانه بیرون می رفت بعد از مصرف شیشه توهم می زدم و میلاد را به لوله گاز می بستم و او را کتک می زدم و شکنجه می کردم و حتی آثار سوختگی از خاموش کردن سیگار روی بدن میلاد وجود دارد. . چون در آن لحظه حالت عادی نداشتم اصلاً یادم نیست که چگونه این رفتار وحشیانه را نسبت به این نوجوان ضعیف نشان دادم. من تحت تاثیر شیشه قرار گرفتم.

متهم پس از گفتن این سخن، سرش را بلند کرد و به افسر پرونده گفت: این یعنی اینکه من حالت عادی نداشتم مهم نیست؟ افسر سرش را تکان داد و گفت: آیا یک نوجوان بی گناه و بی آزار باید تاوان اعتیاد شما را بدهد؟ اگر واقعا حالت عادی نداشتی چرا به خودت صدمه نزدی؟

پس از صحبت های افسر، متهم مدتی به این وضعیت ادامه داد تا اینکه همسایه ها با شنیدن صدای جیغ و ناله میلاد با پلیس تماس گرفتند و به محض رسیدن ماموران به خانه، میلاد را از دست من نجات دادند و من به آنجا رفتم و دستگیر شدم. آزار و اذیت

نظریه تخصصی

– در مرحله ای از زندگی خود به عنوان یک فرد عاقل و بالغ تصمیم به ازدواج و تشکیل خانواده می گیرید. گاهی ممکن است این رابطه به دلایل مختلف قطع شود. با امضای سند طلاق ممکن است برای همسر سابق خود غریبه محسوب شوید. اما نقش شما به عنوان پدر و مادر به هیچ وجه تغییر نمی کند و شما تا آخر عمر در قبال موجودی که به این دنیا آورده اید مسئول هستید و نمی توانید از این مسئولیت شانه خالی کنید و فرزندتان را در این دنیای پر از آسیب و تلخی رها کنید. و ناملایمات اونو تنهاش بذار.

– شاید اگر وجدان و احساس مسئولیت همسایه ها نبود، میلاد همچنان در چنگال این آدم ظالم بود. لطفا نسبت به اتفاقات اطراف خود بی تفاوت نباشید و جراحات و جرایم محل سکونت خود را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا