اخبار بورس

شگستر بازگشایی می شود| اطلاعیه مهم گشایش شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامشرکت توسعه سوخت سبز زاگرس با نماد «شگستر» مهرماه امسال با مشارکت بیش از ۹۴ هزار سرمایه گذار حقیقی و ۴۸۴ سرمایه گذار حقوقی پذیره نویسی شد و هم اکنون ۱۹ صندوق ETF نیز سهام «شگستر» را خریداری کرده اند.

شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس با نماد «شگستر» در آبان ماه اقدام به ورود وجوه نقد محلی به روش سلب مالکیت به میزان ۴۰۰ درصد کرده است.

اطلاعیه مهم گشایش نماد شگستر

اطلاع داد، به موجب اطلاعیه شماره ۱۸۱/۱۴۲۹۸۱ مورخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ امروز یکشنبه مورخ ۱۹ مهر ۱۴۰۲. شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس سپس در قسمت “محصولات شیمیایی” نام شرکت و گروه و طبقه تولید سایر محصولات شیمیایی را وارد کنید. نماد معاملاتی شگستر شرکت پروژه (سهام عام) به عنوان اولین شرکت پذیرفته شده در بازار سرمایه گذاری حرفه ای آماده معامله در فهرست مظنه بازار سرمایه گذاری حرفه ای بورس اوراق بهادار تهران می باشد.

باز کردن آیکون به صورت زیر انجام می شود:

بازگشایی نماد معاملاتی از طریق حراج غلتکی با اعمال مرحله پیش بازگشایی آغاز و با اجرای حراج غلتکی به پایان می رسد. پس از این مرحله، معاملات از طریق حراج مستمر در زمان باقی مانده تا پایان جلسه معاملاتی و در محدوده نوسان انجام می شود. کمک هزینه روزانه (± ۳%) از قیمت انجام خواهد شد. حجم مبنا در این نماد یک بوده و مدت زمان سفارش به تشخیص مدیرعامل بورس می باشد. علاوه بر این، کلیه کارگزاران موظفند قبل از پذیرش سفارش، اظهارنامه و اعلامیه ریسک را برای تایید در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا