ترندهای روز

صابر ابر: جان من و خانواده‌ام در خطر است!

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

صابر ابر بازیگر سینما با انتشار پستی از ناامن شدن امنیت جانی من و اطرافیانم به دلیل حضور یک نفر خبر داد.

صابر ابر: جان من و خانواده ام در خطر است!

صابر ابر بازیگر با انتشار پستی نوشت:

امنیت شخصی زندگی من و اطرافیانم به دلیل حضور یک فرد متجاوز (BB) در چند سال اخیر ناامن بوده است که در ماه ها و روزهای اخیر به دلیل تعدد محکومیت های کیفری صادر شده علیه وی به اوج خود رسیده است. قوه قضائیه و با توجه به اینکه هم اکنون این فرد با قرار وثیقه تا صدور حکم کیفری بعدی آزاد است و از سایر اقدامات اعم از ضرب و جرح، تهدید به پرتاب اسید، تهدید به آدم ربایی و بردن وی مبرا است. گونی، آدم ربایی، استخدام کلاهبردار و زورگویی و انتشار دروغ در هوا. مجازی و غیره مطیع نیست.

مزاحمت در فضای مجازی و تهیه غذای کثیف دروغ با اکانت های جعلی و برای صفحاتی که هویت آنها مشخص است (تا امروز به آنها پول نداده ام چون در شأن من و شما نیست) و نان خود را شبانه روز از تولید جعلی به دست می آورند. اخبار خام که با این حواشی کثیف می توانند به اعتبار حرفه ای افرادی در میان بخشی از جامعه که از کل ماجرا خبر ندارند لطمه بزنند غافل از اینکه هیچ چیز پنهان نیست و جامعه بسیار بیشتر از آن آگاه است.

برای من تنها چیزی که اهمیت دارد امنیت شخصی من است، نه به عنوان یک بازیگر بلکه فقط به عنوان یک شهروند.

تا امروز از این اطلاعیه خودداری کردم تا نگرانی به جامعه تزریق نکنم! اما با اتفاقات اخیر مطمئنم باید راهی برای تحویل اراذل و اوباش و همدستان به قانون پیدا کرد. امیدوارم این یادداشت شروعی برای توقف این جریان باشد.

با توجه به این مقاله، علناً اعلام می کنم که اگر حادثه یا تهدیدی در زندگی شخصی من توسط شخصی ایجاد شده باشد، تنها توسط یک نفر است که وکلای من و اطرافیانم او را به خوبی می شناسند.

از همین جا از همه مسئولین مربوطه درخواست کمک و حمایت دارم تا شاید با اعلام و محکومیت افراد مخل سلامت جامعه، درس عبرتی برای دیگران باشد.

وکلای من در حال انجام مراحل قانونی از دادگستری و پلیس امنیت تهران هستند که پس از کسب مجوز از مراجع قضایی، احکام محکومیت، عکس و هویت آن فرد را منتشر خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا