اخبار اقتصاد ایران

صادقی خمامی: شرکت برق آمادگی حل مشکلات شبکه برق فرسوده بازار لاهیجان را دارد

مدیر عامل توزیع نیروی برق گیلان تصریح کرد: این شرکت آمادگی کامل دارد در صورت برقراری تعاملات لازم بین دستگاه ها و تامین اعتبار، مشکلات شبکه فرسوده برق بازار لاهیجان را در اسرع وقت به صورت فنی و دقیق حل کند. امن شده است.

افق میهن، مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در بازدید میدانی از مشکلات بازار مرکزی شهرستان لاهیجان در دیدار با سلمان زارع نماینده مردم. سیاهکل و لاهیجان در شورای اسلامی، روح الله بخشی نژاد فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان مذکور. وی اعلام کرد که برای مسائل موجود آمادگی کامل دارد.

صادقی در این دیدار گفت: روشن و بدیهی است که تعامل سازمان ها و دستگاه های اجرایی منجر به ارائه خدمات بهتر می شود و مردم شریف استان از نتایج آن بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: بزرگترین پروژه در دست اجرا توسط این شرکت بازسازی شبکه های فرسوده توزیع برق در استان است که علاوه بر ایجاد مشکلاتی از جمله افزایش آسیب شبکه، سرقت، آسیب پذیری بالا و … موجب بی نظمی در زیبایی و شهری می شود. مبلمان

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان افزود: این شرکت آمادگی کامل دارد در صورت برقراری تعاملات لازم بین دستگاه ها و تامین اعتبار، مشکلات شبکه فرسوده برق بازار لاهیجان را در اسرع وقت به صورت فنی و دقیق حل کند. امن شده است.

همچنین در این جلسه سلمان زارع نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از زحمات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به ویژه در ایام پیک تابستان به رفاه و آسایش روزانه اشاره کرد. مردم در حال حاضر به موضوع برق و کیفیت آن گره خورده اند. این موضوع حساسیت فعالیت در این زمینه را بیش از پیش نشان می دهد.

وی افزود: در بحث تامین اعتبار برای حل مشکلات حوزه برق بازار لاهیجان تلاش همه جانبه مجمع نمایندگان استان انجام می شود و انتظار داریم دستگاه های اجرایی تعامل لازم را برای اجرای کار ایجاد کنند. .

همچنین در این جلسه علیرضا نصوری مدیر توزیع برق شهرستان لاهیجان عملکرد این امور را در زمینه ارائه خدمات بهتر به شهروندان ارائه کرد و روح الله بخشی نژاد فرماندار این شهرستان نیز برخی از موارد موجود را ارائه کرد. چالش های تامین برق پایدار برای مشترکین

لازم به ذکر است بازدید میدانی از مشکلات موجود و انعقاد تفاهم نامه با مسئولان شهرستان لاهیجان برای رفع آنها از دیگر برنامه های حضور مدیرعامل توزیع برق گیلان در شهرستان مذکور و ارائه طرح اولیه و میزان مورد نیاز برای تبدیل شبکه های هوایی به شبکه های زمینی با فراهم آوردن بستر لازم. از جمله حفاری، مصالح و … به همراه پیگیری تامین اعتبار لازم برای انجام کار از جمله بندهای تفاهم نامه بین دستگاه های اجرایی حاضر در این جلسه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا