صبحانه خوردن در ادارات ممنوع است| بدرفتاری کارمندان را گزارش کنید

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: شهروندان در هر اداره ای که مراجعه می کنند در صورت برخورد با رفتار نادرست کارکنان؛ مثلاً کارمند پشت میزش نیست، صبحانه می خورد یا وقت مشتری را به هر نحوی تلف می کند، می توانند با شماره گیری مرکز تماس ۱۲۸ این موضوع را مطرح کنند.
افق میهن علاءالدین رفیع زاده معاون رئیس جمهور اظهار داشت: شهروندان در هر دفتری که مراجعه می کنند اگر با رفتار نادرست کارمند مواجه شوند مثلاً کارمند پشت میز خود نباشد، صبحانه بخورد یا وقت مراجعه کننده را به هر نحوی تلف کند، می توانند با شماره گیری مرکز تلفن ۱۲۸ این موضوع را مطرح کنند.
وی افزود: پس از این اطلاع رسانی، همکاران ما وارد شده و این موضوع را پیگیری خواهند کرد.
باید گفت؛ سامانه فواد تماس، شکایت یا درخواست شهروندان را از طریق کد «۱۲۸» ثبت و کد رهگیری می دهد و تا پایان مراحل را همراهی می کند. شهروند سطح نهایی رضایت را در همین سامانه ثبت می کند و بلافاصله امتیاز عملکرد به پروفایل مدیر یا کارمند اضافه می شود.
در واقع پس از تماس شهروندان با شماره ۱۲۸ بلافاصله موضوع به واحد رسیدگی، بازرسی و ارزیابی عملکرد (یا عناوین مشابه) در دستگاه اجرایی مربوطه ارجاع و ظرف سه ساعت به شکایات ثبت شده در سامانه رسیدگی می شود.










