فرهنگ و هنر

«صبح اعدام» تابستان اکران می‌شود :: ایران تحلیل

علی شیرمحمدی تهیه کننده «صبح اعدام» از احتمال اکران این فیلم در تابستان خبر داد و گفت که فیلمنامه طنزی هم با هم نوشته است.

به گزارش ایران تحلیل، علی شیرمحمدی تهیه کننده فیلم سینمایی «صبح اعدام» به کارگردانی بهروز افخمی در گفت و گو با خبرنگار. مهر وی در خصوص تاریخ اکران این فیلم گفت: تصمیم برای اکران «صبح اعدام» با سازمان سینمایی سوره و بنیاد سینمایی فارابی است اما به احتمال زیاد این فیلم در فصل تابستان اکران خواهد شد.

وی همچنین از نگارش فیلمنامه طنز خبر داد و گفت: با همکاری مهرداد نیکنام و ابراهیم نصیری فیلمنامه ای طنز به نام «ماساژ زمان» را نوشته ایم و امیدواریم شرایط پیش برود تا بتوانیم امسال این فیلم را بسازیم. .

فیلم سینمایی “صبح اعدام” به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی علی شیرمهدی محصول سال ۱۴۰۲ است.این فیلم برشی از لحظات پایانی زندگی طیب حاج رضایی و حاج اسماعیل رضایی در پی قیام ۱۵ است. خرداد ۱۳۴۲ به اعدام محکوم شدند. داستان فیلم بین ساعت ۵ تا ۶:۳۰ صبح امروز روایت می شود.

«صبح اعدام» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهروز افخمی سیمرغ بهترین کارگردانی را به ارسطو خوش‌رازم اهدا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا