ورزشی

صحبت‌های جالب سردار آزمون درباره گابریل باتیستوتا

سردار آزمون به خوبی توانسته در رم جا بیفتد و خود را ثابت کند. او در آستانه دیدار رم مقابل مونتزا در گفتگو با سایت رم از حضورش در این تیم صحبت کرد.

به نظر می رسد شما به خوبی با تیم هماهنگ هستید زیرا با همه شوخی می کنید. چه در زندگی واقعی و چه در شبکه های اجتماعی.

آره. اینجا احساس می کنم در خانه هستم. به هر حال احساس خوبی دارم. یک قهرمان جهان (دیبالا) و ستاره های زیادی در رختکن ما حضور دارند، اما کنار آمدن با این هم تیمی ها آسان است.

کاپیتان لورنزو پلگرینی در ابتدا چقدر به شما کمک کرد تا در تیم راحت باشید؟

او مرد بزرگی است که همیشه به همه کمک می کند. لورنزو کاپیتان بزرگی است. نه فقط یک فوتبالیست بزرگ. پلگرینی خیلی به من کمک کرد.

شما اولین بازی خود را در المپیکو مقابل تورینو انجام دادید. این حضور چطور بود؟

هواداران زیادی در ورزشگاه حضور داشتند و احساس خیلی خوبی داشتم و به همین دلیل از حضور در تیم خوشحال بودم. راستش را بخواهید، طرفداران اینجا باورنکردنی هستند. آنها برای هر بازی ورزشگاه را پر می کنند. اینتر، تورینو یا هر تیم دیگری مهم نیست. آنها همیشه پشت سر ما هستند. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که از آنها تشکر کنیم و امیدواریم که در تمام مسابقات پیروز شویم. آنها برای ما بسیار مهم هستند.

شما در روسیه، آلمان و اکنون سری آ بازی کرده اید. چه تفاوت هایی بین لیگ های مختلف دیده اید؟

سری آ و بوندسلیگا مسابقات بسیار سطح بالایی هستند. ممکن است تفاوت های فیزیکی یا سرعتی بین دو لیگ وجود داشته باشد. به همین دلیل است که برخی از بازیکنان ممکن است در یکی از این دو لیگ بهتر عمل کنند، اما هر دو در سطح بالایی هستند.

آیا زمانی که در بایرلورکوزن بودید با رودی فولر آشنا شدید؟ او یک اسطوره در رم است و الگوی دروسی در کودکی بود.

آره. چندین بار دیدمش. او فردی بزرگ و قابل احترام است و همچنین بازیکن بزرگی بود. او در سال ۱۹۹۰ با آلمان قهرمان جام جهانی شد.

گفتی که از بچگی بازی های رم را در ایران از تلویزیون تماشا می کردی. به جز فرانچسکو توتی و دروسی، بازیکنان مورد علاقه شما چه کسانی بودند؟

حتی مادرم آنها را می شناسد و می داند که اسطوره های بزرگ روم بودند. میرکو ووچینیچ را هم خیلی دوست داشتم. ادین ژکو و گابریل باتیستوتا نیز دو بازیکنی بودند که من به شدت آنها را تحسین می کردم.

میرکو ووچینیچ مهاجمی شبیه شما بود. سریع و ماهر.

او بهتر از من بود.

در پایان از درس ها بگویید!

شگفت‌انگیزترین چیز در مورد داک این است که او جنگجو و جنگجوی قدرتمندی است. دیدن او با آن قلب مهربان بسیار زیباست و داشتن او به عنوان مربی عالی است. انتخاب رشته تصمیم درستی بود و خوشحالم که اتحاد خوبی بین تیم و باشگاه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا