ترندهای روز

صحبت‌های جسورانه وزیر کشور درباره اتباع بیگانه!

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

وزیر کشور گفت: نمی توانیم اتباع غیرمجاز را بپذیریم و اصولا سقف پذیرش تعداد مشخصی اتباع بر اساس نیاز بازار کار و اطلس شغلی تهیه شده است.

احمد وحیدی در حاشیه ساماندهی ستاد اتباع بیگانه و نشست قرارگاه اجتماعی استان فارس اظهار داشت: اهمیت مقابله با آسیب های اجتماعی و کنترل و مهار آن بسیار حائز اهمیت بوده و از سیاست های جدی دولت و دولت است. رئیس جمهور شهید و مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان گزارشی از نحوه انجام وظایف در قرارگاه اجتماعی ارائه کردند، گفت: اقدامات و زیرساخت های مناسبی در سطح استان فارس انجام و ایجاد شده است که می تواند به عنوان الگو در سایر مناطق اجرا شود. بخش هایی از کشور

وزیر کشور کنترل آسیب های اجتماعی را مستلزم مشارکت مردم دانست و گفت: بخش قابل توجهی از آسیب های اجتماعی ناشی از فرهنگ منحط غربی است که جامعه را آزار می دهد و تنها با نهادها و سازمان های دولتی قابل حل نیست. مردم و حلقه های میانی باید برای مهار آن مشارکت داشته باشند. این مشکلات وارد میدان می شود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده در سطح استان فارس، هماهنگی خوبی بین دستگاه های این استان برای کنترل آسیب های اجتماعی ایجاد شده که امیدها را در این حوزه و کنترل آسیب ها افزایش داده است.

وحیدی در ادامه به موضوع ساماندهی اتباع بیگانه اشاره کرد و افزود: با توجه به ملاحظاتی که در کشور وجود دارد نمی توانیم اتباع غیرمجاز را بپذیریم و اساساً سقف پذیرش اتباع بر اساس نیاز بازار کار و شغل تعداد معینی است. اطلس تهیه شده توسط وزارت کار برای برنامه ریزی صحیح باید برای ساماندهی هر چه بهتر این حوزه انجام شود.

وزیر کشور در پایان تاکید کرد: همه اتباع غیرمجاز باید به کشورشان بازگردانده شوند و بخشی از استان که مشکل و مانعی برای حضور آنها ندارد ساماندهی و نظارت دقیق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا