ورزشی

صحبت‌های غیرفوتبالی، زیبایی لیگ را از بین می‌برد

بهروز در حاشیه دیدار خیریه تیم ملی جام جهانی ۱۹۹۸ با تیم پیشکسوتان درباره کیفیت لیگ امسال گفت: لیگ حساس شده و این یکی از زیبایی های فوتبال است اما این جذابیت و حساسیت با صحبت های خارج از عرف فوتبال و مسائل فنی از بین می رود.” . این فوتبال است و نمی دانم چرا بزرگان ما درست صحبت کردن را به ما یاد نمی دهند؟! فوتبال اروپا پخش می شود و می بینیم مربیان تیم ها در مورد یکدیگر و تیم های مقابل صحبت می کنند اما در فوتبال ما همه به دنبال مسائل غیر فوتبالی هستند.

وی افزود: به نظرم تیم استقلال تیم بسیار خوبی بوده و هنوز هم شایسته قهرمانی است. شرایط پرسپولیس و حتی سپاهان و تراکتور که هزینه کردند و زحمت کشیدند هم همینطور است. به هر حال ذات فوتبال این است و در نهایت یک تیم قهرمان و دیگری نایب قهرمان می شود اما صحبت های (غیر فوتبالی) که مطرح می شود جذابیت فوتبال را از بین می برد. با این حرف هایی که بزرگان تیم ها می زنند، جوانانی که اینقدر این رشته را دنبال می کنند از فوتبال و ورزش کتک می خورند. خیلی متاسفم که لیگی به این زیبایی داریم اما آدم های بزرگ فوتبال ما خیلی کوچک هستند!

لیدر در پاسخ به برخی اطلاعات و شاید آدرس های اشتباهی که به هواداران مخابره می شود و شنیده می شود هواداران ریز و درشت استقلال در حال تکرار ادعای مربیان این تیم در مورد دست های پشت پرده هستند، ادامه داد: اگر شرایط پیش آمده باشد. آیا برعکس بود و پرسپولیس در چنین شرایطی قرار داشت، آیا پرسپولیس باید همین اطلاعات و آدرس را می داد؟ جواد نکونام یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است و سابقه بازی در لالیگا را دارد. من با او در پاس و تیم ملی بازی کردم و او شخصیت بسیار خوبی دارد اما تحت فشار است. میلیون ها نفر طرفدار استقلال هستند و من معتقدم بهتر است جو آرام شود و لیگ را در آرامش ادامه دهیم تا جوانان علاقه مند به فوتبال ضربه نخورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا