ورزشی

صحبت‌های نکونام پیش از بازی حساس استقلال

تیم های نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز جمعه (فردا) در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در آستانه این دیدار گفت: به نظرم دوست خوبم ساکت الهامی از نظر تکنیکی تیم خوبی با شخصیت درست کرده که در هفته های اخیر توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد.

ما هم استقلالی هستیم و در این فصل بازیکنان ما ثابت کرده اند که بسیار فداکار هستند و می جنگند و با علاقه بازی می کنند تا هواداران را خوشحال کنند. تا روز آخر هم نیازمند حمایت بی دریغ و صمیمانه هواداران و پیشکسوتان هستیم و انشاالله بتوانیم محبت های آنها را جبران کنیم.

وی که تجربه سرمربیگری در نساجی و صعود این تیم مازندرانی پس از ۲۴ سال را دارد در این خصوص خاطرنشان کرد: در آن زمان کار خاصی انجام ندادم اما نساجی و شهر قائم شهر مستحق صعود بودند. لیگ برتر

آن اتفاق برای همیشه در ذهن و زندگی من حک شده است و هرگز آن را فراموش نمی کنم، اما در اینجا می خواهم بیشتر درباره استقلال و مخاطبانش صحبت کنم. سه فینال مهم پیش رو داریم و اولین فینال ما فردا است و همه اهمیت مسابقه را می دانیم و با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

جواد نکونام در پایان گفت: مهمترین عامل موفقیت حفظ آرامش و تمرکز بر بازی و تمرین است. همه ما متحد هستیم تا فصل را به پایان برسانیم. این روزها لازم است همه ما استقلالی ها بیش از هر زمان دیگری هوشیار باشیم و اجازه ندهیم کسی تلاش کند اتحادیه ما را نابود کند یا به تیم ما آسیب برساند. ما اکنون در صلح هستیم و این نکته مهمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا