بانک و بیمه

صدایی که از بانک مرکزی شنیده نمی شود

بازار ؛ بانک و گروه بیمه: جامعه ایران دوباره شاهد کاهش ارزش ارز ملی خود بوده است. رویدادی که در دهه های اخیر در کلاس ثانویه و فرعی خراب شده و بیش از هر زمان دیگری در مورد چگونگی مدیریت هزینه زندگی فکر می کند. اگرچه این به یک رویداد تکراری تبدیل شده است ، اما آنچه در چند ماه گذشته در نرخ ارز بوده است ، سکوت مقامات بانک مرکزی و مدیران رسانه آن بود. از آنجا که نرخ ارز بدون هیچ دلیل و بدون دلیل افزایش یافت ، توضیحات کمتر یا حتی توجیهی برای مدیران بانک مرکزی و روابط عمومی مورد مذاکره قرار گرفت. مدیرانی که تحت شرایط خاص همیشه در شرایط خاصی که باید دیده شوند ، همیشه در رسانه های مختلف غایب هستند!

علاوه بر این حادثه عجیب ، انتظار می رود که مدیران بانک مرکزی و افسران رسانه ای آنها ، اعم از کارمندان فعلی و سابق دولت ، افکار عمومی را در زمینه ارز مدیریت کنند ، که متأسفانه کمترین برنامه ریزی و برنامه ریزی بود. به نظر می رسد که مدیران بانک مرکزی لزوم مدیریت افکار عمومی را در زمینه مسائل پولی و ارز درک می کنند و آنها در این زمینه برنامه یا استراتژی خاصی ندارند. به همین دلیل ، مشاهده می شود که با کمترین التهاب در محیط سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی ، نرخ ارز و شاخص سهام چندین بار ضرب می شود.

به گفته کارشناسان رسانه ها ، مدیران بانک مرکزی در ابتدا باید تحت شرایط خاص در فضای رسانه ای کشور حضور داشته باشند ، که این امر باعث کاهش التهاب موجود با توضیحات صحیح و دوم ، مدیریت مناسب برای مدیریت افکار عمومی برای کنترل نوسانات ارزی و موارد می شود. رسانه به عنوان یک بیان بسیار مؤثر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا