اخبار بورس

صدای سهامدار | دارایی سهامداران رفاه نصف شد!

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامسهام شرکت شعبه رفاه با نماد رفاه در بازار پایه نارنجی بدون بورس معامله می شود. سهامداران این شرکت می خواهند در ارتباطات متعدد از وضعیت این شرکت اطلاع رسانی کنند نبض بازار سهام تبدیل شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نماد رونق آخرین پوشش سبز خود را در ۱۸ مهرماه امسال تجربه کرد و از ۱۹ مهرماه این نماد در صف فروش قرار گرفت و این صف فروش تا امروز ادامه دارد.

در ۲۴ ام دی در ماه ۱۴۰۲ وضعیت لوح این نماد به شرح تصویر زیر است:

همانطور که مشاهده می شود قیمت پایانی این سهم با افت ۱.۹۸ درصدی به ۱۶۳۱۵ تومان رسید. مقایسه این قیمت با قیمت پایانی رفاه در ۱۸ مهرماه (۳۲۱۷۰ تومان) نشان می دهد که تقریباً ثروت سهامداران رفاه در این چهار ماه کاهش یافته است. نیم است!

تابلوی این سهام نشان می دهد ارزش صف فروش این نماد امروز ۵.۴۶ میلیارد تومان بوده و یکی از قدرتمندترین صف های فروش بازار محسوب می شود. با این وضعیت امروز این نماد ششمین خط قوی بازار سرمایه بود.

امروز فقط ۹ نفر واقعی در سمت خرید باقی مانده اند و خبری از حقوق این سهم نیست!

تحقیقات نشان می دهد از ۲۴۲ روز معاملاتی سال گذشته، این نماد ۱۵۲ روز در محدوده منفی معامله شد. به عبارت دیگر ۶۳ درصد از روزهای معاملاتی این نماد منفی معامله شد.

نمودار زیر وضعیت بهتر نماد رونق و وضعیت فعلی سهامداران این شرکت را نشان می دهد. گرافیکی که بیشتر شبیه یک اسلاید شیب دار است. اسلایدی که ارزش سهام این نماد را با سرعت بالا به سمت پایین منحل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا