ورزشی

صدرنشینی استقلال با گلباران نساجی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، ابوالفضل جلالی، کوین یاماگا، مهدی مهدی پور، آرش رضویند، گوستاو بلانکو و پیمان بابایی.

ترکیب نساجی: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، مرصاد سیفی، صابر حردانی، اسماعیل بابایی، محمود قائد رحمتی، فرشید اسماعیلی، نونو دلگادو و محمدرضا آزادی.

داور: بیژن حیدری

۲۵ دقیقه: اسماعیل بابایی از راه دور شوت زد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: پاس صالح حردانی با ضربه سر گوستاوو بلانکو همراه شد و ضربه مهاجم آرژانتینی استقلال از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: در این دقایق پاس استقلال کارساز شد و آرمین سهرابیان با ضربه سر توپی که ابوالفضل جلالی را وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

۴۵+۳ دقیقه: وحید محمدزاده قصد داشت توپ ارسالی از نقطه کرنر روی دروازه استقلال را با اشتباه سیدحسین حسینی با سر بزند که ضربه او با برخورد به مدافع آبی ها به کرنر رفت.

دقیقه ۶۲: سعید مهری پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: پاس رضاوند در لبه محوطه جریمه به رمضانی رسید و او پشت پایش توپ را به محمدی رساند که ضربه او ابتدا به پای احسان حسینی و سپس به پای امیرمهدی جانمالکی برخورد کرد و وارد دروازه شد.

دقیقه ۶۴: استقلال یک ضد حمله سریع ترتیب داد. پاس مهری به محمدی رسید و او نیز در سمت چپ توپ را به رمضانی رساند که در دیداری تک به تک با مظاهری موفق شد توپ را وارد دروازه حریف کند.

دقیقه ۶۸: جلالی از سمت چپ حرکت کرد و سپس پاس داد که ضربه محکم پای این بازیکن با برخورد به یکی از مدافعان بالا رفت و از بالای سر مظاهری گذشت و گل چهارم آبی پوشان شد.

دقیقه ۷۲: ارسال سعید مهری از سمت چپ پشت نقطه پنالتی به آرمان رمضانی رسید که ضربه سر او توسط مظاهری مهار شد.

دقیقه ۸۱: جعفر سلمانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه فنی و دیدنی او با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵: روی پاس مهدی پور، جعفر سلمانی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و در حالی که مظاهری با فکر پاس دادن کمی از دروازه بیرون آمده بود، ضربه مستقیم و زمینی سلمانی به تیرک دروازه برخورد کرد و تمام خط دروازه را طی کرد و از سمت چپ. طرف مقابل. این اتفاق برای بازیکنان استقلال افتاد که توپ به جایی نرسید.

دقیقه ۸۷: ضربه زمینی آرش رضوند را رشید مظاهری مهار کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا