ورزشی

صدور حکم آزادی مشروط «دنی آلوز»

قاضی پرونده تجاوز دنی آلوز به یک زن اسپانیایی – که در دسامبر ۲۰۲۲ در حومه بارسلونا اتفاق افتاد – با آزادی مشروط بازیکن سابق تیم ملی برزیل به قید وثیقه یک میلیون یورویی موافقت کرد.

آلوز به ۴ سال و ۶ ماه حبس و پرداخت ۱۵۰ هزار یورو غرامت در ماه گذشته متهم شد. در حالی که وکلای وی به شدت مجازات اعتراض داشتند، دادستان و شاکی پرونده به سبکی حکم اعتراض کردند و اکنون همه طرفین اعتراض کرده اند.

به این ترتیب روند دادرسی وارد مرحله جدیدی می شود و تا زمان مشخص شدن نتیجه، قاضی یک سری شرایط را تعیین می کند; با آزادی موقت آلوز موافقت کرده است. این شرایط علاوه بر پرداخت وثیقه یک میلیون یورویی، شامل ضبط گذرنامه برزیلی و اسپانیایی وی، حضور منظم هفتگی در مراکزی که از سوی مقامات قضایی تعیین شده و ارائه فوری به آنها به محض فراخوان می باشد.

پیش از این آلوز باید تا زمان تعیین حکمش در زندان می ماند زیرا ترس از فرار و بازگشت او به برزیل و عدم دسترسی مقامات اسپانیایی به او به دلیل عدم تفاهم نامه استرداد زندانیان بین این دو وجود داشت. کشورها. حالا به نظر می رسد این نگرانی برطرف شده است، هرچند به بازیکن سابق بارسلونا اخطار داده شده که در صورت زیر پا گذاشتن هر یک از شرایط فوق یا اقدام به فرار، دوباره به زندان بازگردانده خواهد شد. آلوز به دادگاه اطمینان داده است که می خواهد در خانه شخصی خود در بارسلونا بماند و قصد فرار ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا