اخبار اقتصاد ایران

صدور صورت‌حساب الکترونیکی برای اصناف فراهم شد

رئیس سازمان امور مالیاتی از دستگاه های اندروید POSE با قابلیت صدور صورتحساب الکترونیکی رونمایی کرد و اعلام کرد با راه اندازی این دستگاه ها امکان صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم به منظور تسهیل در ارتباط انواع مختلف فراهم می شود. اصناف، به ویژه صنف طلا و جواهر، به سیستم مودیان. سید محمد هادی سبحانیان در مراسم دستگاه های پوز […]

رئیس سازمان امور مالیاتی از دستگاه های اندروید POSE با قابلیت صدور صورتحساب الکترونیکی رونمایی کرد و اعلام کرد با راه اندازی این دستگاه ها امکان صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم به منظور تسهیل در ارتباط انواع مختلف فراهم می شود. اصناف، به ویژه صنف طلا و جواهر، به سیستم مودیان. سید محمدهادی سبانیان طی مراسمی از دستگاه های اندروید POS با قابلیت صدور فاکتور الکترونیکی رونمایی کرد و گفت: شرکت های مورد اعتماد ارائه دهنده خدمات مالیاتی بازوهای مورد اعتماد و اجرایی سازمان امور مالیاتی هستند. وی در این مراسم که با حضور نمایندگان شرکت های معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی برگزار شد، گفت: با اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی به صورت سیستمی اظهارنامه برآوردی برای مودیان تهیه می شود و دغدغه تکمیل آن که برای برخی سخت بود، حذف خواهد شد. خواهد رفت با گفتن که با استفاده از قدرت و
ظرفیت شرکت های مورد اعتماد بسیاری از وظایف مالیاتی مودیان و فعالان اقتصادی را تسهیل می کند و به ساده ترین شکل ممکن انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: با کمک شرکت های مورد اعتماد و با آموزش از طریق آنها و بدون پرداخت هزینه های گزاف و با کمترین عارضه، ابزارهایی مانند اپلیکیشن موبایل، نسخه های تحت وب و یا نرم افزارهای پرکننده مانند اکسل برای تمامی مشاغل و مشاغل.
در دسترس قرار گرفته است. او بدون محدودیت سازمان آماده شده است
از جمله تامین نرم افزار و سخت افزار اصناف به ویژه زرگری
وی در سراسر کشور سخنرانی کرد و ابراز امیدواری کرد که با برگزاری جلسات متعدد و ایجاد تفاهم از طریق گفت و گو با اصناف و اتاق ها و تبیین مزیت های آن، گامی مشترک در راستای اجرای این قانون در جهت شفافیت اقتصادی کشور برداریم. . به گزارش ایسنا؛ من باید بگویم؛ با راه اندازی دستگاه های فوق توسط شرکت های معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی، امکان صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم به منظور تسهیل در ارتباط اصناف مختلف به ویژه صنف طلا و جواهر به سامانه مودیان فراهم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا