اخبار اقتصاد ایران

صدور کارت بانکی از سوی بانک شهر برای اتباع خارجی :: ایران تحلیل

هدف بانک شهر تحقق شعار «نوآوری در خدمت» و در راستای پاسخگویی به نیازهای پولی و مالی اتباع خارجی است. بانک مرکزی در چارچوب قوانین و مقررات اجازه افتتاح سپرده و صدور کارت بانکی برای اتباع خارجی را داده است.

به گزارش ایران تحلیل، در مراسم رونمایی از خدمات جدید بانک شهر که با حضور دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل این بانک، جمعی از نمایندگان مجلس (محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر) برگزار شد. ، فدا حسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و سفیر سابق ایران) در افغانستان و احمد نادری، عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی، مدیران دستگاه های نظارتی و مدیران ارشد کشور برگزار شد. شبکه بانکی؛ کارت بانکی «کارت اتباع» ویژه اتباع خارجی مجاز دارای مجوز اقامت معتبر رونمایی شد.

فدا حسین مالکی عضو شورای اسلامی شهر نیز در این مراسم با قدردانی از ابتکار بانک شهر در ارائه خدمات به اتباع خارجی و تلاش برای بهره مندی آنها از خدمات برتر بانکی، گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به موقعیت منطقه ای، کشوری است که مهاجرت پذیر است. طی سال های گذشته همواره مسئولان به دنبال ارائه خدمات بانکی به خارجی ها در چارچوب قوانین و مقررات بوده اند.
وی با تاکید بر اینکه ایران مانند بسیاری از کشورها در تلاش است تا از ظرفیت های اتباع خود برای سرمایه گذاری در کشور استفاده کند، گفت: امروزه تجار کشورهای مختلف به دنبال سرمایه گذاری در ایران هستند و قطعا ارائه خدمات بانکی به آنها می تواند این امر را تسهیل کند. آهسته. تدریجی
حسین مالکی خاطرنشان کرد: پاسخگویی صحیح به نیازهای پولی و مالی اتباع بیگانه، ضمن فراهم کردن زمینه تراکنش های مالی این عزیزان با کشور خود، می تواند به ارتباط گسترده بخش خصوصی کشورمان با اتباع نیز کمک کند.
در ادامه احمد نادری از اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه امروز شاهد مدیریت خوب در بانک شهر هستیم، گفت: عملکرد بانک و خدمات آنها به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی قابل مقایسه نیست. نسبت به سال های گذشته بوده و این بانک را بانکی موفق می نامند.
وی با تاکید بر اینکه خدمات بانک شهر در حوزه بین الملل و تامین مالی پروژه های مهم چشمگیر و ارزشمند است، افزود: خدمات جدید بانک شهر که برای اولین بار در کشور با این کیفیت انجام می شود، کار بدیع و خوب و کاربردی است. .
با بیان اینکه با توجه به وجود زیرساخت های خوب در بانک شهر امکان افتتاح سپرده و صدور کارت بانکی برای اتباع خارجی وجود دارد، گفت: انشاالله این اقدام می تواند فرصت بهره مندی اتباع خارجی از خدمات کامل بانکی را فراهم کند.
دکتر سید محمدمهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر نیز در این مراسم با اشاره به صدور کارت بانکی توسط این بانک برای اتباع خارجی، اظهار داشت: خدمات بانکی ارائه شده به اتباع خارجی منحصر به افتتاح حساب، جذب سپرده نخواهد بود. و ارائه تسهیلات و با توجه به نیاز آنها خدمات برتر بانکی و همچنین خدمات ارزش افزوده از قبیل صدور بیمه نامه، خرید تورهای گردشگری و مسافرتی و … به این عزیزان ارائه خواهد شد. بانک جدید اتباع خارجی که اولین بانک جدید کشور در حوزه اتباع خارجی است نیز توسط بانک شهر طراحی و آماده بهره برداری شده است و مکان های ارائه خدمات بانک شهر به اتباع خارجی متعاقبا از طریق رسانه های ارتباطی اعلام خواهد شد. و ارسال پیامک به اتباع.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا