اخبار اقتصاد ایران

صدور ۱۰۰ اخطار قطع برق برای ادارات و دستگاه های اجرایی گیلان!

مدیر عامل توزیع برق گفت: از ابتدای اجرای برنامه های عبور از پیک تابستان ۱۰۰ اخطاریه قطع برق به ادارات و دستگاه های اجرایی استان با مصرف بالا صادر شده است.

ایران تحلیل، مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از نظارت دقیق و هوشمند بر مصرف برق در ادارات و قطع برق در صورت عدم رعایت الگوی تعیین شده خبر داد.

وی ضمن تشکر از مدیران ادارات، سازمان ها و دستگاه های اجرایی که در مصرف بهینه برق همکاری بسیار خوبی دارند، خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم با استانداری و تیم های کنترل و نظارت بر مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی در استان گیلان انجام شده است.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گفت: از ابتدای اجرای برنامه های عبور از پیک تابستان ۱۰۰ اخطاریه قطع برق برای ادارات و دستگاه های اجرایی پرمصرف استان صادر شده و اقدامات قانونی لازم انجام می شود. برخورد با سازمان هایی که الگوی مصرف را رعایت نکرده اند.

صادقی خمامی ضمن اشاره به دستورالعمل ارسالی شرکت توانیر در خصوص نظارت بر مصرف برق ادارات و دستگاه ها، افزود: این مشترکین موظفند در ساعات اداری ۳۰ درصد مصرف برق را کاهش دهند و در غیر اداری نیز ۶۰ درصد مصرف برق را کاهش دهند. ساعت ها.

وی تاکید کرد: پس از اخطار و عدم رعایت ادارات، برق خود را قطع می کنند و وصل مجدد آن منوط به تعهد بالاترین مقام اداره است و در صورت تکرار موضوع، اسامی از طریق سامانه اعلام خواهد شد. رسانه ها.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان تصریح کرد: با کنترل از راه دور مشترکان، امکان اعمال محدودیت بار برای مشترکان پرمصرف در زمان اوج مصرف فراهم می شود که می تواند به پایداری شبکه و عدم قطعی برق سایرین کمک زیادی کند. مشترکین، به ویژه مشترکین خانگی.

وی گفت: با توجه به محدودیت های تولید برق در کل کشور، رعایت الگوی مصرف برق توسط ادارات و سازمان ها از جمله حذف وسایل برقی غیر ضروری، استفاده از دیزل ژنراتور، استفاده بهینه و کاهش مصرف سیستم خنک کننده در طول ساعات اوج مصرف، باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد. اتفاق افتادن

مسعود صادقی خمامی تاکید کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده توسط وزارت نیرو در سطح کلان و همچنین استانداری گیلان، ساعت کاری اداری استان به منظور کاهش پیک مصرف برق روزانه تغییر کرده است و این امر در کنار آن حائز اهمیت است. با رعایت صحیح الگوی مصرف توسط سازمان ها و ارگان های مختلف. شایان در ساعات اداری به پایداری شبکه های برق می پردازد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در پایان گفت: با اقدامات انجام شده در زمینه مدیریت مصرف برق از جمله دید و کنترل پذیری از طریق توسعه دستگاه های سنجش هوشمند و تغییر ساعت کاری ادارات، شاهد صرفه جویی روزانه هستیم. ۱۵ مگاوات برق در استان گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا