ارزهای دیجیتال

صرافی بایننس انتقالات سولانا را موقتاً متوقف می‌کند

به گزارش ایران تحلیل:






بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، به دلیل افزایش حجم تراکنش، انتقال به شبکه سولانا (SOL) را به طور موقت به حالت تعلیق درآورده است.



بر اساس اطلاعیه ایران تحلیل که در تاریخ ۱۵ اسفندماه منتشر شد، توقف نقل و انتقالات سولانا که از ۱۳ اسفند آغاز شد، به دلیل افزایش حجم تراکنش ها در شبکه سولانا است. صرافی بایننس قصد دارد این مشکل را حل کند و پس از اجرای یک راه حل بلندمدت، معاملات را در ۹ مارس از سر بگیرد.

وضعیت سولانا نشان می دهد که آخرین باری که شبکه با مشکلاتی مواجه شد، شبکه به مدت پنج ساعت در ۶ فوریه قطع بود. با این حال، تا به امروز، بنیاد سولانا در واکنش به تصمیم صرافی بایننس برای توقف نقل و انتقالات، هیچ اطلاعیه ای در مورد پایداری شبکه نداده است. هنوز مشخص نیست که آیا اقدام صرافی بایننس ارتباط مستقیمی با پایداری شبکه دارد یا خیر؟

وضعیت سولانا و عملکرد تجاری

حجم معاملات SOL (Solana) اکنون به ۹.۵ میلیارد دلار افزایش یافته است. با این حال، SOL در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۸ درصد از دست داده و با قیمت ۱۲۷.۸۱ دلار معامله می شود، با این حال نمودار هفتگی افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

اعلام بایننس مبنی بر افزایش حجم معاملات همزمان با شکست بیت کوین به بالای ۶۹۲۰۰ دلار در ۵ مارس بود. علاوه بر این، بیت کوین به طور موقت هشتمین دارایی بزرگ جهان شد.

صرافی بایننس تنها صرافی نیست که به دلیل افزایش فعالیت معاملاتی با مشکلات عملکردی مواجه شده است. هفته گذشته صرافی های بزرگی مانند Coinbase، Kraken و Baybit نیز با مشکلات عملکردی مواجه شدند.

او گفت: «به دلیل علاقه زیاد خرده‌فروشی و حرکت سریع قیمت، همه شرکت‌های الگوریتمی به‌طور چشمگیری نرخ قرارداد خود را برای حفظ موقعیت خود افزایش می‌دهند.» معمول است که یک شرکت الگوریتمی تولید سفارش خود را در دوره‌های بازار بالا ۲۰ برابر افزایش دهد. تکانه. علیرغم چالش های اخیر، صرافی بایننس در سال ۲۰۲۴ جایزه ای در زمینه بانکداری و مالی از مقامات هنگ کنگ دریافت کرد.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا