ورزشی

صعود ساحلی‌بازان به نیمه‌نهایی جام جهانی/ ایران به برزیل رسید

تیم ملی ایران در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت ۱۹ به مصاف امارات میزبان رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک این تیم را شکست دهد و به جمع چهار تیم برتر جهان صعود کند و به مصاف برزیل برود. نیمه نهایی این مسابقات

محمد معصومی زاده و امیر میرجلیلی (دروازه بان) برای ایران گلزنی کردند و عبدالله عباس نیز گل امارات را به ثمر رساند.

امارات بازی را هجومی آغاز کرد اما در دقایق پایانی وقت اول این ایران بود که توانست به گل برسد. بدشانسی مانع از گلزنی شاگردان علی نادری شد تا این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. در وقت دوم این امارات بود که با غفلت مدافعان ایران به گل رسید اما کمی بعد محمد معصومی زاده بازی را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و امیر میرجلیلی با یک ضربه استثنایی از روی دروازه خود دروازه حریف را باز کرد تا ایران در پایان وقت دوم با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شود.

در وقت سوم ایران هجومی را آغاز کرد و سعید پارامان دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد. در ادامه میرشکاری به تیر دروازه با هم برخورد کرد تا بخت و اقبال به اماراتی ها برسد. چند واکنش زیبا از سوی میرجلیلی و بهزادپور باعث شد تا ایران تا ۵ دقیقه پایانی بازی نتواند دروازه را باز کند. در ادامه موقعیت های دو تیم به خصوص امارات کمکی نکرد و ایران توانست با برتری ۲-۱ راهی مرحله نیمه نهایی شود.

برزیل پیش از این دیدار توانست با برتری ۸ بر ۴ مقابل ژاپن راهی نیمه نهایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا