اخبار اقتصاد ایران

صفرتا صد ثبت نام وام یارانه ۱۴۰۳ + جزئیات و آموزش

طبق آخرین اخبار پرداخت وام یارانه ای ۱۰ میلیونی از ابتدا مهر امسال شروع شده اما آیا واقعا این وام پرداخت می شود؟ بهتر است بدانید در حال حاضر امکان ثبت وام ۱۰ میلیونی یارانه ای در هیچ سایتی وجود ندارد و برخی از این اخبار شایعه است. بر اساس مصوبه بانک مرکزی، یارانه نقدی یکی از مواردی است که بانک ها می توانند به عنوان ضامن وام از متقاضیان درخواست کنند، اما معمولا اکثر بانک ها وام با ضمانت یارانه پرداخت نمی کنند. در ادامه به بررسی بانک هایی می پردازیم که پرداخت وام یارانه ای ۱۰ میلیون تومانی را در دستور کار خود قرار داده اند.

ثبت نام وام ۱۰ میلیونی یارانه ای

اگر می خواهید ده میلیون تومان وام بگیرید یارانه نقدی باید بدانید که قبلا بانک های قرض الحسنه این وام را به صورت وام ضروری پرداخت می کردند و در حال حاضر هیچ یک از بانک ها وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه ای پرداخت نمی کنند. بر اساس خبری که منتشر شد، یک صندوق قرض الحسنه در تهران وام ۱۰ میلیون تومانی را با ضمانت یارانه ای و با سود صفر درصد و بلافاصله ظرف ۲۴ ساعت پرداخت می کند و این بانک وابسته به کمیته امداد است. اما طبق بررسی های ما این صندوق در حال حاضر چنین وام هایی را پرداخت نمی کند.

ثبت نام غیر حضوری ۱۰ میلیون تومان وام یارانه ای

همانطور که در قسمت قبل گفته شد امکان ثبت وام یارانه ای ۱۰ میلیون تومانی به صورت حضوری وجود ندارد. اخیراً کلاهبرداران با ارسال پیام هایی در مورد وام های یارانه ای و درخواست برای ارسال شماره ملی و شماره تماس شما سعی در سوء استفاده از شما دارند. توصیه می شود این پیامک را نادیده بگیرید.

طبق تحقیقات تیم تحریریه SAD24 ثبت نام غیر حضوری وام ۱۰ میلیونی یارانه ای از طریق سایت انجام نمی شود و این سایت ویژه استعلام وضعیت پرداخت یارانه و گزارش مبالغ یارانه نقدی می باشد.

اگر می خواهید به صورت فوری و حضوری وام دریافت کنید، برنامه SAD24 با بررسی طرح های وام در بانک های مختلف به شما کمک می کند تا به راحتی وام دریافت کنید. برنامه Sad24 را از لینک زیر نصب کنید و از امکانات بی نظیر آن در زمینه وام و چک استفاده کنید.

وام ویژه ۱۰ میلیونی یارانه کیست؟

وام یارانه ای برای سرپرستان خانوارهایی است که یارانه نقدی دریافت می کنند و در حال حاضر در هیچ بانکی پرداخت نمی شود. در صورت شروع پرداخت این وام تمامی افرادی که یارانه دریافت می کنند می توانند از این وام استفاده کنند اما اولویت پرداخت با افراد زیر است:

افتتاح

سپرده مسکن

تعمیرات ساختمان و ساخت مسکن

اشتغال و کارآفرینی

امکانات پزشکی و فرهنگی برای دانشجویان

نحوه دریافت وام بدون ضامن

وام بدون ضامن بهترین راه برای دریافت وام است. برای دریافت وام بدون ضامن، باید رتبه اعتباری خوبی داشته باشید. رتبه اعتباری نشان می دهد که شما چقدر اعتبار در سیستم بانکی کشور دارید. اگر اعتبار شما زیاد باشد بانک می پذیرد بدون ضامن به شما وام پرداخت کند. به شما پیشنهاد می کنیم رتبه اعتباری خود را در برنامه SAD24 ارزیابی کنید و اگر رتبه خوبی ندارید سعی کنید آن را بالا ببرید.

منبع: نامه نوشته شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا