فرهنگ و هنر

صندوق اعتباری هنر ۱۳۵ متقاضی مسکن را دعوت کرد +جزئیات :: ایران تحلیل

صندوق اعتباری هنر در راستای کمک به تامین مسکن اهالی فرهنگ و هنر از ۱۳۵ هنرمند واجد شرایط متقاضی مسکن هنرمندان دعوت کرد تا در مرحله چهارم مدارک خود را ارائه کنند.

به گزارش ایران تحلیل، صندوق اعتباری هنر در راستای کمک به تامین مسکن اهالی فرهنگ و هنر از ۱۳۵ هنرمند واجد شرایط برای ارائه مدارک خود در مرحله چهارم دعوت به عمل آورد.

صندوق اعتباری هنر در ادامه مراحل قبلی از ۱۳۵ هنرمند واجد شرایط دیگر با ارسال پیامک به روز یکشنبه ۹ دعوت کرد. اردیبهشت ۱۴۰۳ جهت ارائه مدارک و تکمیل پرونده مسکن در شهرک هنرمندان پرند به صندوق هنر مراجعه نمایید.

به منظور کمک به تامین مسکن اهالی فرهنگ و هنر، صندوق اعتباری هنر در سال ۱۴۰۲ در سه مرحله از ۹۰۰ نفر از هنرمندان متقاضی مسکن در استان تهران برای ارائه مدارک و تکمیل پرونده دعوت و برای ۷۰۰ نفر از آنها که متقاضی بودند دعوت کرد. به صندوق، پرونده مسکن تشکیل شد. .

در مرحله چهارم از ۱۳۵ هنرمند ساکن استان تهران با اولویت اعضای متاهل بالای ۴۰ سال (بدون فرزند) جهت ارائه مدارک و تکمیل پرونده از طریق ارسال پیامک دعوت به عمل آمده است.

بر اساس این گزارش، بر اساس توافق صندوق با وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن امکان پذیر شد و بر اساس آن ۵ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند. شاخص های وزارت راه از این تعداد ۱۷۰۰ نفر از هنرمندان ساکن استان تهران هستند که تاکنون ۱۰۳۵ نفر با ارسال پیامک برای تشکیل پرونده دعوت شده اند.

صندوق اعتباری هنر در تلاش است به موازات وظایف خود اقدامات جدیدی را برای ارائه خدمات و ارائه تسهیلات بیشتر به جامعه فرهنگ و هنر انجام دهد. این اقدام با هدف تامین مسکن اهالی فرهنگ و هنر صورت گرفته است که همواره مورد تاکید دولتمردان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا