فناوری

صندوق ذخیره فرهنگیان از رکود خارج شد/سرمایه‌گذاری در آستانه ثمردهی 

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق ذخیره فرهنگیان اصفهان، قاسم سلمانی با اشاره به سرمایه گذاری های مختلف صندوق ذخیره فرهنگیان که برخی از آنها شامل صنایع بزرگ می شود، گفت: سرمایه گذاری این صندوق در آستانه . باروری برای اعضا می باشد.

وی افزود: مبالغ قابل توجهی برای مستمری بگیران فرهنگی که در صندوق ذخیره فرهنگیان عضویت دارند واریز می شود بنابراین باید تلاش شود تا درصد بیشتری از فرهنگیان به عضویت این صندوق درآیند تا بتوانند از خدمات و مزایای آن استفاده کنند.

مسئول صندوق پس انداز استان اصفهان گفت: شرکت تجهیزات مدارس ایران و شرکت صنایع آموزشی دو شرکت بزرگ تولیدکننده تجهیزات آموزشی زیر مجموعه صندوق پس انداز هستند.

وی ادامه داد: گردش مالی این شرکت ها عمدتاً در حوزه آموزشی صورت می گیرد و سود آن در نهایت به دست فرهنگیان می رسد، بنابراین استفاده از خدمات آنها باید در اولویت مدارس باشد.

سلمانی خاطرنشان کرد: واریز به موقع و موثر سهم شرکای بازنشسته توسط موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان مهر و آبان در سال ۱۴۰۲ انجام شده و در آینده نیز در دستور کار قرار دارد که موجب افزایش رضایت همکاران بازنشسته خواهد شد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا