ارزهای دیجیتال

صندوق قابل معامله در بورس اتریوم تایید شد؟







کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، صندوق های قابل معامله در مبادلات اتریوم را تایید کرده است.



به گزارش ایران تحلیل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) این وجوه را تایید کرده و خاطرنشان کرد که تغییرات قوانین پیشنهادی برای عرضه و معاملات سهام محصولات قابل معامله در بورس مبتنی بر اتر را به سرعت تایید کرده است.

به گفته مارکت، قبل از شروع معاملات از طریق این صندوق‌ها، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده باید اظهارنامه‌های ثبت نام ناشر را برای آنها صادر کند که به S-1 معروف است، که ممکن است چندین هفته طول بکشد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال جهانی در حال حاضر ۲.۵۶ تریلیون دلار است که ۰.۸۷ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. در حال حاضر ۵۲.۸۵ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال متعلق به بیت کوین است که روزانه ۰.۳۷ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳.۵۶ میلیارد دلار بوده که ۴۱.۴۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیرمتمرکز در حال حاضر ۷.۰۶ میلیارد دلار است که ۸.۴۵ درصد از کل حجم بازار ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعته را تشکیل می دهد، و حجم تمام استیبل کوین ها در حال حاضر ۷۸.۱۸ میلیارد دلار است که نشان دهنده ۹۳.۵۷ درصد از حجم کل است. بازار ساعتی ارز دیجیتال.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا