اخبار اقتصاد ایران

صنعت برق گیلان پیشران توسعه و تولید استان است

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار با جبار کوچچینی نژاد نماینده رشت و خمام در شورای اسلامی به تشریح و تشریح چالش های صنعت برق گیلان پرداخت.

محمود دشت بزرگ در این نشست با اشاره به اهمیت صنعت برق گیلان گفت: همه فعالیت های جزئی و کلی به نوعی وابسته به صنعت برق است و زندگی در دنیای امروز بدون برق امکان پذیر نیست. در واقع اگر آب منبع حیات است، باید گفت که برق منبع زندگی مدرن است.

وی تصریح کرد: برق محرک تولید و توسعه پایدار است و در سال جهش تولید با مشارکت مردم باید نگاه ویژه ای به این صنعت داشت تا شعار سال محقق شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با توجه به مقصد گردشگری استان برای بسیاری از هموطنان که گاها این استان را برای اقامت دائم خود انتخاب می کنند، ساختارهای مختلف استان به ویژه در حوزه برق باید متناسب با آن رشد و توسعه پیدا کنند. با این روند مهاجرت برای رفع نیازهای جدید هم استانی ها و میهمانان عزیز.

دشت بوغور تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص اقلیمی استان که مشکلات خاصی را به ویژه در زمینه احداث خطوط جدید ایجاد می کند، انتظار می رود با عنایت و مساعدت ویژه نمایندگان مردم شریف استان در شورای اسلامی، بودجه و اعتبارات ویژه ای برای استان در نظر گرفته می شود. بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا