اخبار اقتصاد ایران

صنعت خاکستری شمال، تندیس سبز کشور را به استان سرسبز گیلان آورد

در همایش قدردانی از واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور؛

لوح و تندیس صنعت سبز در سطح ملی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به اسحاق جمال امید مدیرعامل شرکت سیمان خزر اعطا شد.

ایران تحلیل سازمان حفاظت محیط زیست در راستای حمایت از فعالان و بنگاه های اقتصادی و ایجاد فضای رقابت ملی هر ساله همایش قدردانی از واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور را برگزار کرده است که با تدوین شاخص های مورد نظر و ضوابط و بر اساس فرآیندهای تعریف شده و ضوابط ملی و بین المللی و همچنین با استفاده از روش ارزیابی عملکرد واحدهای صنعتی و خدماتی با ارائه مستندات و رعایت الزامات زیست محیطی، واحدهای واجد شرایط دریافت تندیس را معرفی می کند.

بر اساس این گزارش، شرکت سیمان خزر (سهامی عام) در راستای اجرا و اجرای شاخص ها و ضوابط تعریف شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، با توجه ویژه به تدوین و هدف گذاری شاخص های عملکرد زیست محیطی برای اخذ تندیس صنعت سبز، و سپس از ارزیابی عملکرد زیست محیطی توسط گروه ارزیابان اداره کل سازمان حفاظت محیط زیست استان گیلان و دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بیست و چهارمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز دریافت کرد. تندیس صنعت سبز کشور و در همین راستا اسحاق جمال امید، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره، نشان صنعت سبز را از دست دکتر علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران دریافت کرد. ، روز سه شنبه ۲۸ آذر در سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست کشور دریافت شد.

در این ارتباط اسحق جمال امیدی ضمن قدردانی از همکاران پرتلاش سیمان خزر اظهار داشت: کارکنان شرکت سیمان خزر خود را متولی منابع مادی، طبیعی و معنوی ایران اسلامی می دانند و همواره در جهت حفظ و نگهداری گام های موثری برخواهند داشت. محیط زیست تا رسوب محیط زیست. زندگی سالم و هوای پاک را بهتر از آنچه دریافت کردند به نسل بعدی بسپارید.

مدیرعامل شرکت سیمان خزر در ادامه گفت: سیمان خزر در حوزه فعالیت خود در راستای مسئولیت اجتماعی خدمات موثر و مفیدی در حوزه محیط زیست ارائه می دهد که شامل مدیریت بهینه انرژی در اوج مصرف گاز و برق در کشور و تولید محصولات سبز، کاهش شدت مصرف حامل های انرژی، اجرا و انجام پروژه های بسیار مهم در زمینه فیلتراسیون و پایش آنلاین، فضای سبز، همکاری و مشارکت در چارچوب مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی در استان سرسبز گیلان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا