ترندهای روز

ضارب ترامپ شناسایی شد | سایت افق میهن

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

به دنبال سوء قصد به جان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان مبارزات افق میهناتی در پنسیلوانیا، مقامات آمریکایی و بسیاری از سران کشورها این حادثه را محکوم کردند. تحقیقات FBI و سرویس مخفی ایالات متحده نیز آغاز شده است.

ضارب ترامپ شناسایی شد

رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواهان روز شنبه در جریان یک گردهمایی تبلیغاتی در باتلر، پنسیلوانیا از یک سوء قصد جان سالم به در برد.

هنگامی که ترامپ در حال سخنرانی برای جمعی از هواداران بود، چندین گلوله شلیک شد. گلوله ای به گوش راست این سرمایه دار آمریکایی اصابت کرد و او سریعاً به مرکز درمانی مجاور منتقل شد. ترامپ بعداً در بیانیه ای تصریح کرد که “خوب” است.

سرویس مخفی آمریکا گزارش داد که یک تیرانداز مظنون و یک رهگذر کشته شدند. دو آمریکایی دیگر به شدت مجروح شدند. در محل تیراندازی یک قبضه اسلحه کشف شد و هنوز هویت عامل تیراندازی مشخص نیست.

در همین حال، اف بی آی در بیانیه ای اعلام کرد که در کنار سرویس مخفی آمریکا در حال انجام تحقیقات است. اف‌بی‌آی مظنون تیراندازی کمپین ترامپ را یک مرد ۲۰ ساله اهل پنسیلوانیا معرفی کرده است. منابع آگاه به نیویورک پست گفتند که مهاجم توماس متیو کروکس است.

ضارب ترامپ شناسایی شد

ضارب ترامپ شناسایی شد

ضارب ترامپ شناسایی شد

ضارب ترامپ شناسایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا