اقتصاد جهان

ضربه 100 میلیون دلاری المپیک پاریس به هواپیمایی دلتای آمریکا

به گزارش خبرگزاری افق میهن به نقل از یورونیوز، خطوط هوایی دلتا با توجه به اینکه اکثر گردشگران و مسافران به دلیل ازدحام جمعیت و قیمت های بالا این رویداد را ترک خواهند کرد، ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری (۹۱.۸۵ میلیون یورو) به دلیل المپیک پاریس پیش بینی کرده است. پایتخت فرانسه

دلتا ایر لاین، که همچنین دارای سرمایه گذاری مشترک با شرکت هواپیمایی ملی فرانسه ایر فرانس است، در حال حاضر یکی از خطوط هوایی بزرگ ایالات متحده است که پروازهای برنامه ریزی شده ای بین ایالات متحده و پاریس دارد.

بر اساس این گزارش، علاوه بر گردشگران و تماشاگرانی که در واقع برای بازی های المپیک به پاریس می روند، اکثر مسافران دیگری که قصد سفر در تعطیلات تابستانی یا تعطیلات مدارس را دارند و می توانند انعطاف پذیر باشند، معمولاً سفر را تا پایان آگوست یا تا پایان مرداد انتخاب می کنند. حتی برای سفر تا سپتامبر صبر کنید.

آنها همچنین مقاصد دیگری را در اروپا و شمال آفریقا انتخاب می کنند. مقاصدی مانند اسپانیا، ایتالیا، یونان، تونس، مراکش و ترکیه که بسیار محبوب هستند اما در مقایسه با پاریس همچنان گردشگران کمتری را به خود جذب می کنند.

با این حال، این ایرلاین مطمئن است که انتظار می رود سفرهای تابستانی در چند ماه آینده به حالت عادی بازگردد، زیرا سفرهای اروپایی در ماه های اخیر به طور کلی بهبود یافته است.

این بیشتر به دلیل تقاضای متوقف شده است که هنوز در طول همه‌گیری ویروس کرونا احساس می‌شود، زیرا مسافران تمایل دارند چیزهایی مانند سفرهای دریایی را از قبل رزرو کنند.

در اول جولای، گروه ایرفرانس هشدار مشابهی در مورد کاهش سود ناشی از المپیک پاریس صادر کرد و از کاهش سود ۱۸۰ میلیون یورویی خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا