اقتصاد جهان

ضرر و زیان صنعت نفت آمریکا از سرمای شدید/ تعطیلی پالایشگاه توتال

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایران تحلیل ، طوفان شدید زمستانی در آمریکا روز سه شنبه یک پالایشگاه در تگزاس را تعطیل کرد، دیگر پالایشگاه ها را تعطیل کرد و تولید نفت را در داکوتای شمالی به نصف کاهش داد.

پالایشگاه ۲۳۸۰۰۰ بشکه در روز توتال در پورت آرتور تگزاس به دلیل کاهش شدید دما در ساحل خلیج آمریکا دچار قطعی برق شد و در حال حاضر در حال تعمیر است. سرمای سخت و چالش های عملیاتی تولید نفت در داکوتای شمالی را در روز سه شنبه ۵۰ درصد کاهش داد.

پالایشگاه ۵۶۴۴۴۰ بشکه در روز اکسون موبیل در هیوستون نیز دچار اختلال شد.

Flint Hills Resources همچنین گفت که عملکرد ۳۴۳۰۰۰ بشکه در روز پالایشگاه خود در تگزاس تحت تأثیر هوای سرد قرار گرفته است. قیمت نفت خام آمریکا با ۰.۴ درصد کاهش به ۷۲.۴۰ دلار رسید، در حالی که نفت خام برنت ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۷۸.۲۹ دلار رسید.

والرو انرژی همچنین بازرسی های برنامه ریزی شده خود را از روز دوشنبه در پالایشگاه پورت آرتور خود که ۳۳۵۰۰۰ بشکه در روز تولید می کند، آغاز کرد. ظرفیت پالایش این شرکت ۲۱۰ هزار بشکه در روز کاهش یافته است.

برخی از واحدهای اصلی سه پالایشگاه در پورت آرتور، از جمله پالایشگاه ۶۲۶۰۰۰ بشکه در روز Motiva، بزرگترین پالایشگاه در ایالات متحده، تعطیل شدند.

شرکت ماراتون پترولیوم همچنین از تعلیق پالایشگاه ۶۴ هزار بشکه‌ای خود در تگزاس خبر داد.

عملیات در پالایشگاه ۷۳۰۰۰ بشکه در روز دلک در تگزاس نیز با مشکلاتی مواجه شد.

انتهای پیام/۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا