ورزشی

ضرر ۱۰۰۰ میلیاردی پورتو با جدایی طارمی

«پورتو ۱۶ میلیون یورو از طارمی باخت»، این گزارش امروز (سه شنبه) مجله ابولا پرتغال از ضرر بزرگ باشگاه پرتغالی به دلیل جدایی مجانی ستاره تیم ملی ایران است.

باشگاه پورتو با این پول توانست با فروش ارزشمندترین فوتبالیست ایرانی ۲ مهاجم جوان را جذب کند.

طارمی تابستان گذشته با درخشش در پورتو مشتریان خوبی پیدا کرد. اینتر، میلان، تاتنهام، سویا، آرسنال و ناپولی از جمله باشگاه های علاقه مند به ستاره ایرانی بودند.

اما تابستان گذشته میلان مشتری اصلی و جدی طارمی بود و حتی با این بازیکن ایرانی به توافق رسید اما پورتو در آخرین گام حاضر به فروش ۱۶ میلیون یورویی مهاجم ملی پوش خود نشد و برای جلوگیری از این انتقال ۲۰ میلیون طلب کرد. اتفاق می افتد.

طارمی در نهایت در پورتو ماند، اما در زمستان با رقیب اصلی میلان، اینتر به توافق رسید تا تابستان آینده به صورت رایگان به سری آ برود.

این نشریه پرتغالی گزارش می دهد که مدیران باشگاه پورتو یک سال پس از پایان قرارداد طارمی می توانند با فروش این ستاره “درآمد خوبی” داشته باشند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، طارمی در کانون توجه میلان و اینتر قرار داشت، اما این قهرمان سری آ بود که توانست “مهاجم ایرانی را بدون پرداخت پول به سری آ برساند”.

ماجرای پورتو با طارمی و جدایی این ستاره ایرانی از باشگاه پرتغالی پس از ۴ سال درخشش بدون پرداخت هزینه تنها ماجرای نقل و انتقالات فوتبال جهان به این شکل نیست.

کیلیان امباپه همان راه طارمی را طی کرد و باشگاه پاری سن ژرمن باید گران ترین فوتبالیست جهان را به ارزش ۱۸۰ میلیون یورو مجانی به رئال بدهد.

اوجوگو پرتغال می نویسد که مدیریت باشگاه پورتو با برخورد بهتر با پیشنهادهای دریافتی در تابستان گذشته و فروش طارمی می توانست ۱۶ میلیون یورو درآمد داشته باشد.

اما نشریه پرتغالی رکورد گزارش می دهد که اگر پورتو تابستان گذشته طارمی را به میلان می فروخت، جایگزین مناسبی برای این بازیکن در خط حمله خود نداشت و از کورس قهرمانی دور می ماند.

سایت پورتو نیوز می نویسد که مدیریت باشگاه پورتو می تواند یک سال قبل از پایان قرارداد طارمی با او مذاکره کرده و قراردادش را تمدید کند و از طرفی با جذب مهاجمان جدید، جایگزینی برای او در آینده پیدا کند. با حذف طارمی از کورس قهرمانی در این فصل. با فروش این بازیکن در تابستان پیش رو نه عقب می مانند و نه دستشان خالی می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا