ترندهای روز

ضرورت حمایت از انیمیشن‌های ایرانی در اکران آنلاین

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» مناسب رده سنی کودکان چندی پیش در سینماهای کشور اکران شد و اگرچه می توانست مدت بیشتری در آنجا بماند و ارتباط بیشتری با مخاطبان برقرار کند، اما در نهایت گفت. خداحافظی با صفحه نمایش

مسافری از گانورا داستان موجودی فضایی است که به زمین می آید و با کمک دوستانش به دنبال حاکم سیاره گانورا می گردد که در زمین گم شده است تا آرامش را به سرزمین خود بازگرداند. این خط داستانی نشان می دهد که ما با اثری مناسب برای کودکان روبرو هستیم که اگر فضا به درستی برای آن ایجاد می شد و نهادهای مربوطه به ویژه آموزش و پرورش می توانستند اکران ویژه تری برای آن انجام دهند.

لزوم حمایت از انیمیشن های ایرانی در اکران آنلاین

به هر حال این فیلم از سینماها خداحافظی کرد اما تصمیم درستی در مورد آن گرفته شد و اکران اینترنتی برای آن در نظر گرفته شد و خوبی آن این است که اکران آنلاین در بخش سینمای آنلاین پلت فرم فیلم نت اتفاق افتاده است. پلتفرمی که اخیراً به اکران آنلاین توجه ویژه ای داشته و به نظر می رسد با انتشار دو فیلم کودک سلفی با رستم و مسافری از گانورا برای بخش کودک خود نیز برنامه ریزی کرده است.

البته در این مسابقه فیلمو در گذشته به بخش کودک خود توجه ویژه ای داشته و بخش مهمی از نیاز مخاطبان را با پخش آثار آموزشی پوشش می دهد، بنابراین اگر فیلم نت بخواهد در این بازار رقابتی در بخش کودک خود را مطرح کند. باید به این موضوع رسیدگی کند. باید در نظر داشت که نمایش چند فیلم کودک و نوجوان برای رسیدن به چنین هدفی کافی نیست و باید با تولید و پخش آثار مختلف کودک و همچنین به روزترین آثار جهان، بخش کودک را پر نگه داشت. سینما، تا مخاطب را در طول زمان شرطی کند.

در هر صورت اکران این دو فیلم در فیلم نت گام اولیه خوبی است به خصوص اینکه «سلفی با رستم» با موضوع شاهنامه و کتاب و کتابخوانی ساخته شده است و «مسافری از قنوره» که انیمیشنی است. و اکران این آثار از فرهنگ و تولید حمایت می کند. ملی است.

فیلم سینمایی «سلفی با رستم» داستان هلیا دختر ۱۰ ساله ای است که زندگی آرام و بی خطری را در کنار پدرش می گذراند. اما زمانی که رازهای پنهان پدرش به طور ناگهانی فاش می شود، زندگی آرام هلیا زیر و رو می شود. در مواجهه با حقایق ناگفته، او خود را در مسیری پر از چالش می بیند و باید با این شرایط جدید کنار بیاید تا به آرامش و اعتماد به نفس خود بازگردد.

اکنون که در ابتدای تابستان هستیم و کودکان به دلیل تعطیلی مدارس وقت بیشتری برای تفریح ​​دارند، خوب است خانواده ها با خرید اینترنتی بلیت فیلم های کودک و نوجوان، فرصتی برای گذراندن وقت خود و فرزندانشان در خانه فراهم کنند. همان قیمت بلیط سینما فیلم های کودک ایرانی را با هم تماشا کنید و اوقات فراغت خود را بگذرانید و از سینمای کودک حمایت کنید تا روند ساخت و اکران این آثار با ریسک کمتری همراه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا