بانک و بیمه

ضریب نفوذ بیمه در استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری است

گفتگوی علی نظری با خبرنگار بازار، وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ شرکت بیمه در استان زنجان شعبه دارند و حدود ۳۰۰ نفر در این شعب مشغول به کار هستند، تصریح کرد: ۱۴۰۰ نماینده بسیاری از شرکت های بیمه در استان فعالیت می کنند و حدود ۲۰۰۰ نفر در این شعب مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه در کشورهای توسعه یافته بالای هشت درصد است و افزایش ضریب نفوذ بیمه شاخص توسعه است، تصریح کرد: شاخص ضریب نفوذ بیمه بر اساس نسبت کل حق بیمه تولیدی تقسیم بر تولید ناخالص داخلی تعیین می شود. .

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان زنجان به معضل خسارت‌های موهوم در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد از خسارت‌های موهوم در استان گزارش می‌شود.

نظری با اشاره به اینکه با اجرای طرح اسکیس آنلاین از ۲۲ آذرماه بخش قابل توجهی از معضل خسارت های موهوم برطرف شده است، تاکید کرد: ضریب نفوذ بیمه در این استان ۱.۹۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری ۱.۸ درصد است. درصد است

وی بیان کرد: شرکت های بیمه و نمایندگی های آنها در صدد افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان هستند و در این زمینه طرح های مختلفی و همچنین بیمه عمر و پس انداز را به مردم ارائه می کنند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان زنجان تصریح کرد: امروزه بیمه های مختلفی با توجه به نیاز جامعه و با توجه به تورم و نیاز شرکت بیمه با استفاده از خلاقیت و تشکر در قالب برنامه های مختلف ارائه می شود. با نوآوری خود توانسته اند جذابیت هایی را در زمینه بیمه عمر و سایر بیمه ها به مخاطبان خود ارائه دهند. می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا