طراحی هاب خدمات مالی توسط “فینودا”
مدیرعامل مرکز نوآوری بانک ملی فینودا گفت:
مدیر عامل مرکز نوآوری بانک ملی فینودا گفت: سال گذشته تلاش کردیم محصول جدیدی به نام مرکز خدمات مالی را در شبکه بانک ملی توسعه دهیم.
علی گلرخ، مدیرعامل فینودا مرکز نوآوری بانک ملی در گفتگو با افق میهنتوضیح داد: سال گذشته تلاش کردیم محصول جدیدی به نام مرکز خدمات مالی در شبکه بانک ملی توسعه دهیم.
وی افزود: وظیفه وجودی مکان خدمات مالی، ارتباط بین بازار پول، بازار سرمایه و سایر بازارهای مالی است. پلتفرمی طراحی کردیم، اما از آنجایی که سهم بازار بانک ملی در خدمات بازار سرمایه و سایر خدمات غیربانکی برای بانک ملی مناسب نبود، پروژه «مرکز خدمات مالی» را آماده کردیم که می تواند به مخاطبان این خدمات استانداردسازی شده در فینودا- ارائه شود. تیم، از ما دریافت و به مخاطبان بانک ملی ارائه شد.
گلرخ در این زمینه ادامه داد: از صندوق امانی با درآمد ثابت شروع کردیم. ما صندوق های سرمایه گذاری خواهیم داشت و همچنین وارد مدیریت دارایی می شویم. در بخش بیمه در حال مذاکره برای فروش خدمات شما از طریق کانال های دیجیتال بانک ملی هستیم. ارزش افزوده ارائه دهندگان بازار سرمایه و موسسات مالی در این است که می توانند به بازاری برسند که همه گروه های هدف بانک ملی در آن قرار دارند. از سوی دیگر، یکی دیگر از نکات مهم بر اساس بررسی هایی که انجام دادیم، سختی بازار سرمایه برای مخاطبان است. فرآیندها پیچیده است و احراز هویت فرآیند دشواری است و … ما این فرآیندها را ساده کرده ایم و مخاطبان می توانند در کنار خرید آسان از خدمات بازار پول و بازار سرمایه استفاده کنند.
مدیرعامل فاینودا درباره حاکمیت صنعت دیجیتال گفت: وقتی صحبت از حاکمیت دیجیتال به میان میآید، ما هیچ گزینه دیگری جز ارائه تمام خدمات به صورت دیجیتال نداریم. بانک ملی به عنوان یک بانک پیشرو، خدمات دیجیتالی را ارائه می دهد که با محصولات بانکی مانند بام، بله و … به مشتریان خود خدمات دیجیتال ارائه می کند. از طریق ترکیب، هم ضریب نفوذ بازار سرمایه را افزایش خواهیم داد و هم به حکمرانی دیجیتال با سرعت بیشتری دست خواهیم یافت.