بانک و بیمه

طراحی و پیاده سازی مدل‌های تاب آوری در نظام بانکی یک ضرورت است

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک سپه، آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در پنل تخصصی تاب آوری و نوآوری در اکوسیستم صنعت بانکداری و پرداخت ایران که با حضور مدیران عامل بانک های کشاورزی قرض برگزار شد، شرکت کرد. الحسنه. مهر ایران و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی انفورماتیک در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، طراحی و پیاده سازی مدل های تاب آوری در نظام بانکی و بومی سازی آنها در سطح سازمانی را از ضروریات دانستند.

مدیرعامل بانک سپه در خصوص رضایت مشتریان و استقبال از استفاده از فناوری‌های مالی در شرکت‌ها، گفت: علاقه مردم به استفاده از محصولات فناورانه برای شرکت‌ها حیاتی است و بانک‌ها باید آماده پاسخگویی به این پذیرش باشند.

ابراهیمی تصریح کرد: روندها، محصولات، خدمات و فناوری‌ها از عوامل اصلی شکل‌دهی به بازارهای آینده هستند و در این عصر، نیاز بانک‌ها به بهره‌برداری صحیح از آنها اجتناب‌ناپذیر است.

وی با نگاهی به قدمت و تاریخچه این طرح و استفاده از هوش مصنوعی در جهان خاطرنشان کرد: بانک ها نباید به آنچه امروز دارند قانع شوند و باید با پیش بینی آینده خود را برای رشد و پیشرفت سریع در این حوزه آماده کنند. “

ابراهیمی با تاکید بر آمادگی بانک ها برای عملیاتی کردن موضوعات مختلف در فضای فناوری مانند احراز هویت بیومتریک، ارزهای رمزپایه، بلاک چین و غیره، افزود: مدیران بانک ها باید از نیروهای جوان فعال در این فضا و آزمون و خطا و اجازه شکست حمایت کنند. که همچنین اساس پیشرفت آنها است.

مدیرعامل بانک سپه لزوم توسعه و نهادینه سازی فناوری های نوین در بانک ها به منظور سرمایه گذاری بر نیروی انسانی جوان و با انگیزه و ایجاد تیم های عملیاتی فعال در این حوزه را برای پیشرفت کشور دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا