فناوری

طراحی کاملاً متفاوت گوشی جدید شیائومی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دیجیاتو: تصویری از Redmi Note 14 استاندارد که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است، طراحی کاملاً جدید و متفاوتی از انواع Note 14 Pro را نشان می دهد.

تصویر بالا، که ظاهرا توسط پاندا به اشتراک گذاشته شده است، طاس است، ردمی نوت ۱۴ معمولی را به رنگ مشکی نشان می دهد. مدل های Pro دارای یک ماژول دوربین squircle هستند که در وسط نیمه بالایی پنل پشتی قرار دارد. در مقابل، Redmi Note 14 معمولی دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل است که در قسمت بالا و سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته است.

با نگاهی دقیق تر به جزیره دوربین، تنظیمات دوربین دوگانه و فلاش LED به وضوح قابل مشاهده هستند. ظاهرا این دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

سایر مشخصات احتمالی Redmi Note 14 معمولی

طبق شایعات، ردمی نوت ۱۴ دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED+FHD 120 هرتزی با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت خواهد بود. احتمالا دوربین سلفی نیز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

از نظر سخت افزاری، نوت ۱۴ ممکن است دارای چیپست Dimensity 7050، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5x و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 2.2 باشد. یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی احتمالاً همراه این گوشی خواهد بود.

حسگر اثر انگشت این گوشی احتمالا روی صفحه نمایش قرار گرفته است. همچنین بر روی اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS اجرا می شود. در حالی که انتظار می‌رود مدل‌های Pro دارای استاندارد IP69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب باشند، مدل استاندارد ممکن است دارای رتبه IP64 باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا