فناوری

طرحهای جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان تعطیل‌بردار نیستند

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از لطفا سردار ایرج کاکاوند در سفر به بوشهر در جمع فرماندهان، مدیران و روسای پلیس های تخصصی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۴۷۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است، گفت: با این اقدام. عمل. حجم ۲۱ درصد افزایش یافته است. کشفیات مواد مخدر صنعتی از افغانستان سرچشمه می گیرد.

وی افزود: علاوه بر این پروژه های جمعی آوردن معتادان و خرده فروشان از اهمیت ویژه ای برخوردارند آه تو و همچنین موضوع شناسایی و ضربه زدن به عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر در کشور است که خوشبختانه در ۹ ماهه سال جاری نزدیک به ۴۷۰ تن مواد مخدر در کشور کشف شده است.

رئیس پلیس مواد مخدر لطفا وی با بیان اینکه گروه های زیادی از قاچاقچیان مواد مخدر در کشور شناسایی و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، گفت: اکثر اعضای این گروه ها تحویل دستگاه قضایی شدند و با آنها برخورد شد.

وی بیان کرد: در استان بوشهر اقدامات خوبی در راستای کشف مواد مخدر انجام شده که همگی در راستای اقدامات اعلام شده از سوی ستاد کل نیروی انتظامی کشور است.

کاکاوند افزود: طرح های خوبی تحت عنوان آرامش در شهرستان در استان و کشور اجرا شده و دستاوردهای خوبی در این طرح ها از جمله آوردن معتادان مست داشتیم و خرده فروشان را دستگیر کردیم.

رئیس پلیس مواد مخدر لطفا وی ادامه داد: تاکید داریم این پروژه ها بسته نشود تا چهره شهرها از چشم معتادان و فروشندگان مواد مخدر پاک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا