بانک و بیمه

طرح بازاریابی، لوکوموتیو کِشنده طرح راهبردی کسب‌و کار بانک سینا است

غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک سینا در همایش آموزش نظام بازاریابی که با حضور مدیران و روسای ادارات برنامه ریزی و بازاریابی منطقه ای برگزار شد، توضیح داد: بازاریابی موثر باید با تکنیک ها و مهارت های مورد نیاز در فضای کسب و کار منطبق باشد. به تصریح کرد: تمامی کارکنان بخش بازاریابی بانک سینا باید به طور فعال و موثر در فعالیت های اقتصادی بانک حضور داشته باشند و با شناخت مهارت ها و ظرفیت های موجود، آنها را در زمینه هایی که بانک دارای نقاط ضعف است شناسایی و تقویت کنند.

فتحعلی با اشاره به لزوم استقرار نیروهای مجرب و مجرب در بخش های بازاریابی مناطق، افزود: بازاریابی فعال انتقال دانش و ایده های نو است و لازمه بازاریابان با شناخت صحیح از توانمندی های بانک برای دستیابی به محصولات خود است. ، آنها را توسعه داده و به گروه های هدف ارائه دهد. بودن

مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: در شرایط رقابتی امروز باید تغییرات اساسی در روش های بازاریابی، مدیریت و رفتار مشتری ایجاد کرد و بانکی که با تکنیک ها و ابتکارات جدید منابع مطلوب تری را جذب کند موفق خواهد بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به بازاریابی نوین اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با استفاده از ابزارهای جدید و تغییر رویکرد بازاریابی می توان بهره وری بانک را افزایش داد و با توسعه بیشتر سیستم بازاریابی، سودآوری بیشتر بانک را تضمین کرد.

فتحعلی با اشاره به لزوم موفقیت و دستاوردهای جدید در بانک سینا برای تقویت طرح بازاریابی گفت: برای کسب موفقیت بیشتر، تجهیزات و زیرساخت های لازم برای تبدیل سریع ایده ها به محصول فراهم شده است.

وی در خصوص سیاست تجاری بانک سینا در سال آینده افزود: یکی از سیاست ها و اولویت های اصلی این بانک در آینده تمرکز بر ارائه خدمات مشاوره ای و راه اندازی سوپرمارکت های مالی در شعب است که این مشکل برطرف شده است. ” در دستور کار بانک قرار گرفت.

وی نظارت مستمر بر تخصیص منابع را یکی از عوامل مهم و اساسی در نظام بازاریابی دانست و با اشاره به اهداف و راهبردهای بانک در برنامه سه ساله تحول، خواستار تلاش روزافزون همه کارکنان برای تحقق این اهداف شد. این طرح

گفتنی است، همایش آموزشی سیستم بازاریابی بانک سینا با تاکید بر موضوعاتی همچون «بازاریابی هدفمند»، «بازاریابی زنجیره ای»، «هوشمندی در تخصیص منابع»، «فروش مولد»، «فروش مولد»، «بازاریابی هدفمند» برگزار می شود. بازاریابی جذبی» و در نهایت «سودآوری» توسط اساتید و مدرسین حوزه بازاریابی و فروش در اتاق هیئت مدیره ساختمان مرکزی این بانک زیر نظر معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار رئیس جمهور قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا