ترندهای روز

طرح ترافیک امسال تغییر می‌کند؟

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران درباره طرح ترافیک جدید پایتخت و در نهایت طرح ترافیک برای خبرنگاران توضیحاتی ارائه کرد.

شهریار افندی زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره طرح ترافیک خبرنگاران گفت: تا زمانی که ۹۰ درصد خبرنگاران طرح های جدید را دریافت نکنند، طرح های قبلی به قوت خود باقی است.

وی افزود: به دلیل واگذاری سامانه ها، امسال این موضوع با تاخیر مواجه شده است.

افندی زاده درباره تغییر نهایی طرح ترافیک گفت: نحوه اجرا و جزئیات طرح ترافیک معمولاً هر ساله بر اساس مصوبه شورای شهر است و برای سال ۱۴۰۳ تغییری ایجاد نمی شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ادامه داد: مطالعات و آسیب شناسی انجام شده و تا پایان انجام شده است آبان طرح بازنگری و در آذر ماه ها شورای عالی ترافیک آن را ارزیابی می کند و سپس شورای شهر بررسی می کند و در نهایت اگر بهمن در صورت تصویب ماه، تغییرات در سال ۱۴۰۴ اجرا می شود.

وی اعلام کرد: تجربیات شهرها و کشورهایی مانند سنگاپور، استکهلم و لندن در نحوه تغییر کاربری و آسیب شناسی اجتماعی و اقتصادی بررسی و ساعت ورود و خروج بازنگری می شود.

افندی زاده خاطرنشان کرد: در این زمینه مشاور تحصیلی گرفته شده و محدوده و نحوه ورود و خروج در طرح ترافیک در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا