اخبار اقتصاد ایران

طرح نظارتی ماه رمضان و عیدانه بازار گیلان آغاز می‌شود | برگزاری نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا از ۱۸ اسفند

مدیرکل سمت گیلان از برگزاری چندین نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا از ۱۸ اسفند در اکثر شهرهای گیلان گزارش شده است.

ایران تحلیل تیمور پورحیدری مدیرکل سمت گیلان از برگزاری چندین نمایشگاه بهاره برای عرضه مستقیم کالا از ۱۸ خبر داد. اسفند وی در اکثر شهرستان های گیلان بیان کرد: عرضه و عرضه کالاهای اساسی و پرمصرف مردم به صورت گسترده و متنوع از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم محصول در پایان سال است.

وی با بیان اینکه تمامی اجناس قابل فروش در نمایشگاه به صورت مستقیم با قیمت مصوب و با برچسب قیمت ویژه نمایشگاه با حضور بازرسان اداره کل لواط، جهاد و تعزیرات به فروش می رسد. اسفند در سراسر کشور آغاز می شود و در پانزدهم پایان می یابد فروردین ماه ۱۴۰۳ با جدیت تمام ادامه خواهد داشت و در این طرح بزرگ نظارتی ادارات تعزیرات، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و شهرداری ها نقش آفرینی خواهند کرد.

دکتر پورحیدری عرضه کیف و کفش، پوشاک، گوشت و خواربار، آجیل و شیرینی و خرما با تنوع و کیفیت بالا را از اولویت های نمایشگاه های بهاره عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در سطح استان در اکثر شهرستان ها. با فضا و امکانات نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با نازلترین قیمت با قیمت گذاری دقیق و مشخص برگزار می شود تا مردم بتوانند به راحتی نیازهای اولیه خود را در عید نوروز و مبارک تامین کنند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت اتاق اصناف و اتحادیه های مرتبط برای برگزاری مناسب نمایشگاه ها تاکید کرد: علاوه بر نمایشگاه بهاره جشنواره های فروش ویژه با همکاری صاحبان مشاغل مختلف برای رفاه حال مردم برنامه ریزی شود. مردم به صورت ملموس و ملموس با تخفیف های ویژه. اعدام شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا