اخبار اقتصاد ایران

طرح نظارتی ماه ضیافت گیلان از ۲۲ اسفند آغاز می‌شود | کلیه صنوف موظف به رعایت نرخ اعلامی هستند

علیرضا حسینیان معاون نظارت و بازرسی اداره کل حراست گیلان اعلام کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان تحت عنوان «طرح نظارت بر ضیافت» در سراسر گیلان اجرا می شود.

ایران تحلیل معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت گیلان اعلام کرد: طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان تحت عنوان «طرح نظارت بر ضیافت» در سراسر گیلان اجرا می شود.

علیرضا حسینیان با اعلام زمان اجرای طرح پایش ویژه ماه مبارک رمضان در استان اظهار کرد: این طرح همه ساله همزمان با سراسر کشور در گیلان اجرا می شود تا نظارت دقیق تری بر کالاهای مصرفی مردم انجام شود. در این ماه پر فضیلت

وی با بیان اینکه برخورد با قیمت شکر، شکر، روغن، حبوبات، مرغ، گوشت، آش و حلیم، زولبیا، بامیه و شیرینی در اولویت بازرسی های این طرح است، گفت: متخلفان که مصوبات را رعایت نمی کنند. با قیمت ها به شدت برخورد خواهد شد نرخ این اقلام توسط اتحادیه ها و کمیسیون های نظارت در سراسر استان تعیین می شود و باید نرخ مصوب رعایت شود.

این مقام مسئول بر الزام فروش خالص واحدهای صنفی قنادی، زولبیا و بامیه تاکید کرد و گفت: با توجه به حجم بالای مصرف این اقلام در ماه مبارک رمضان و قیمت گذاری اعلام شده؛ این واحدهای صنفی با توجه به حجم بالای مصرفی این اقلام در ماه مبارک رمضان و با توجه به قیمت گذاری های اعلام شده در این واحدهای صنفی، به فروش می رسند. هیچ عذری برای متخلفان پذیرفته نیست، لذا کلیه صنوف موظف به رعایت نرخ اعلامی می باشند و بازرسان این اداره کل و اتاق اصناف بدون معطلی نسبت به تشکیل پرونده برای این گونه تخلفات اقدام خواهند کرد.

علیرضا حسینیان با اشاره به اینکه سامانه ۱۲۴ برای دریافت شکایات مردم به صورت شبانه روزی فعال است، گفت: هدف ما آرامش و تعادل در بازار کالاهای عمومی و مواد غذایی است و افراد عاقل می توانند در این ایام به صورت تلفنی و تلفنی گزارش و شکایت کنند. نوشتن، به طوری که در کمترین زمان ممکن انجام شود.

معاون نظارت و بازرسی سمت گیلان با اعلام آغاز طرح نظارتی ماه عید از ۲۲ اسفند سلجاری تا پایان ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری گشت های مشترک با روسای محترم شعب تعزیرات حکومتی در سطح استان و تداوم حضور بازرسان اصناف و تجرد در نمایشگاه ها و جلوگیری از هرگونه ظلم به مردم از ضروریات است. اهداف این طرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا