اخبار اقتصاد ایران

طرح نظارتی ویژه شالیکوبی در گیلان آغاز شد | نرخ تبدیل شلتوک به برنج سفید مصوب شد

پورحیدری از تصویب نرخ تبدیل شلتوک به برنج سفید در کارگروه تنظیم بازار استان خبر داد و افزود: نرخ تبدیل هر کیلو شلتوک به برنج سفید برای کارخانجات مدرن ۲۹ هزار و ۵۰۰ ریال و در سایر کارخانه ها ۲۸ هزار ریال است. ۵۰۰ ریال بر اساس بررسی فنی و کارشناسی در کمیته ذیل کارگروه تنظیم بازار تعیین شده است.

افق میهن، تیمور پورحیدری از تصویب ضریب تبدیل شلتوک به برنج سفید خبر داد و گفت: طرح نظارتی ویژه شالیکوبان در استان آغاز شده است و بازرسان این اداره کل و جهاد کشاورزی اقدام خواهند کرد. نظارت بر اجرای آن

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان این طرح نظارتی ویژه را از ۱۷ در گیلان آغاز کرد مرداد وی اعلام و بیان کرد: نرخ تبدیل هر کیلو شلتوک به برنج سفید برای کارخانجات مدرن ۲۹ هزار و ۵۰۰ ریال و در سایر کارخانه ها بر اساس بررسی فنی و کارشناسی در کمیته ذیل کارگروه تنظیم بازار ۲۸ هزار و ۵۰۰ ریال است. .

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان بر رعایت قیمت مصوب تاکید کرد و افزود: این قیمت گذاری بر اساس تحلیل قیمت نهایی پس از بحث و بررسی کارشناسی و اخذ نظرات نمایندگان کشاورزان و برنج کاران در مرکز استان است و همه موظف به رعایت این قیمت می باشند. آنها باید دستورالعمل آن را به وضوح در ورودی کارخانه برنج نصب کنند.

وی از هماهنگی های لازم با تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی و سایر مراجع ذیربط برای برگزاری گشت های نظارتی مشترک خبر داد و افزود: شهریور ماه ادامه خواهد داشت و کشاورزان زحمتکش استان در صورت برخورد با تخلف در ارائه این خدمات باید مراتب را به سامانه ۱۲۴ این اداره کل یا ۱۳۵ تعزیرات گزارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا