اخبار اقتصاد ایران

طرح هادی 7 روستای گیلان تصویب شد | ۶۹۱ روستا نیازمند بازنگری است

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به تصویب طرح هادی ۷ روستای استان گفت: طرح هادی ۶۹۱ روستای گیلان نیاز به بازنگری دارد.

ایران تحلیل حامد دائمی در جلسه کمیته تصویب پروژه های فرمانداری روستاهای استان اظهار داشت: اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه عمران روستایی و اجرای طرح های توسعه ای در راستای توانمندسازی روستاییان و تقویت زیرساخت ها در روستاها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به تصویب طرح هادی ۷ روستای حاجی آباد، سیاه اسطلخ، میرزا ربیع، چوکده، سوخته کوه و مجتمع شیخ علی کلایه و مهدی آباد، افزود: بازنگری در طرح هادی ۱۱۰ روستای این شهرستان. استان و تهیه طرح هادی ۷ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال در دستور کار بنیاد مسکن قرار دارد.

دائمی توسعه و عمران روستایی را مهمترین اقدام در اجرای طرح هادی دانست و افزود: طرح دهیاران بسیاری از مشکلات روستاها را حل کرده و برای همه روستاها طرح های عمرانی تدوین کرده است.

وی با بیان اینکه طرح هادی برای خدمت رسانی به روستاها تهیه شده است، ادامه داد: در جلسات فنی طرح هادی تمامی جوانب و ضوابط فنی و اساسی، حفظ اراضی ملی و کاربری های کشاورزی و باغی توسط کارشناسان جلسه بررسی می شود. .

وی تصریح کرد: طرح راهبر ۶۹۱ روستای این استان نیاز به بازنگری دارد و در صورت تامین اعتبار، بنیاد مسکن استان آمادگی بازنگری در طرح راهبر تمامی روستاهای استان را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا