اخبار بورس

طرح های توسعه دبالک در چه مرحله ای است؟

طرح های توسعه شرکت ها زیر ذره بین بورس (قسمت اول):

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامیکی از نکات مهم برای سهامداران، بحث طرح های توسعه یک شرکت است که می تواند از قبل بر تولید و سود یک شرکت تأثیر بگذارد. گاهی اوقات مشاهده شده است که به دلایلی برنامه های توسعه در زمان موعود اجرا نمی شود و در نتیجه سهامداران در پیش بینی وضعیت شرکت با چالش های جدی مواجه می شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم برنامه های توسعه شرکت ها را با ایران تحلیل به طور دقیق دنبال کنیم و در صورت عهدشکنی، علت عدم انجام آن را در زمان موعود مشخص کنیم.

این اولین بخشی از فایل برنامه های توسعه شرکت به برنامه های توسعه شرکت اشاره دارد البرز بالک تولید مواد اولیه دارویی با نماد مطبوعات اختصاص داده شده است

مطبوعات در ۲۱ ام فروردین در ماه ۱۴۰۳ او حسابهای سالانه منتهی به ۳۰ دسامبر ۱۴۰۲ را در کدال قرار داد. در گزارش تفسیری جدول زیر آمده است که به تشریح برنامه های شرکت برای تکمیل طرح های توسعه می پردازد.

همانطور که می بینید، دابلک دارای پنج طرح توسعه بود که دو برنامه را شامل می شد پروژه تکمیل تسهیلات B و پروژه نوسازی حوضه تصفیه فاضلاب به بهره برداری رسید. منابع پروژه تکمیل کارخانه B که بهره برداری از آن باعث افزایش ظرفیت تولید شد، از محل افزایش سرمایه تامین شد و منابع پروژه احیای حوضچه تصفیه فاضلاب نیز از منابع داخلی شرکت تامین شد و تاثیر آن در بهبود فاضلاب صنعتی بود. مدیریت.

اما سه طرح دیگر چقدر پیشرفت داشته اند؟

طراحی سایت هازاد: منابع مورد نیاز این پروژه ۱۹۲ میلیون تومان برآورد شده است که از منابع داخلی تامین می شود. تا ۹ آذرماه سال گذشته ۹۶ میلیون تومان هزینه شده و این پروژه تا این تاریخ ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. هزینه برآوردی تکمیل پروژه ۹۶ میلیون تومان برآورد شده است. تاریخ پیش بینی شده برای اجرای طرح ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد.

تصفیه فاضلاب سالن های تولید: منابع مورد نیاز این پروژه ۷۸۸.۹ میلیون تومان برآورد شده است که از منابع داخلی تامین می شود. تا ۹ آذرماه سال گذشته ۳۵۶.۶ میلیون تومان هزینه شده و این پروژه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. برآورد هزینه تکمیل پروژه ۴۳۲.۳ میلیون تومان برآورد شده است. تاریخ پیش بینی شده برای اجرای طرح ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد.

تغییرات در خطوط تولید: منابع مورد نیاز این پروژه ۲۵ میلیارد تومان برآورد شده است که از منابع داخلی تامین می شود. تا ۳۰ تخمین زده می شود آذر در سال ۱۴۰۳ این طرح ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و در نهایت ۳۱ داشت شهریور ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد.

همانطور که در طرح های توسعه دابالک نشان داده شده است، دو طرح طراحی سایت هازاد و تصفیه فاضلاب سالن های تولیدی باید در پایان سال گذشته به بهره برداری می رسید. در این زمینه آیا مدیران شرکت باید پاسخگو باشند که آیا این دو طرح در زمان مورد انتظار اجرا شده است یا خیر؟

منبع: ایران تحلیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا