اخبار اقتصاد ایران

طرح ویژه‌ نوروزی و ماه مبارک رمضان با هدف حفظ ثبات قیمت‌ها در گیلان

طرح ویژه تعزیرات حکومتی نوروز و رمضان گیلان از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ با پیش بینی روزانه ۳ تیم نظارتی در رشت و یک گروه در ۱۲ شهرستان دیگر تابعه گیلان آغاز شد.

ایران تحلیل، مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان با هدف حفظ ثبات قیمت در بازار به ویژه مراکز خرید عمده و عرضه کالاهای اساسی، بهار است. نمایشگاه ها، میادین میوه و تره بار، مسافرت شرکت ها، رستوران ها، قنادی ها که در مرحله اول از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ادامه دارد و در مرحله دوم از مرحله اول فروردین ۱۴۰۳ آغاز و تا ۲۱ ام فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و در مرحله دوم نظارت، مراکز اقامتی و پذیرایی، اقامتگاه ها، اماکن زیارتی، زیارتی ها و هتل ها و مراکز توزیع ویژه اقلام ماه مبارک رمضان توسط تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی بازرسی و نظارت و همراهی می شود. آژانس ها

امینی افزود: هر گروه بازرسی شامل بازرسان مشترک سازمان تعزیرات حکومتی، سومات، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج اصناف، پلیس گردشگری و اماکن، پلیس امنیت اقتصادی است که توزیع و عرضه انواع کالا را انجام می دهند. و خدمات در بازار در آستانه عید و ماه مبارک رمضان. مانیتورها

مدیرکل امور کیفری استان گیلان با اعلام رسیدگی به ۹۹.۹ درصد پرونده های کیفری استان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۹.۹ درصد از پرونده های وارده به مراجع قضایی استان با رسیدگی و مختومه شده است. ۲۴۶۸۰ مورد. است.

وی بیان کرد: سرعت پردازش برای ایفای نقش بازدارنده در برخورد با تخلفات اقتصادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. رای صادر و به پرداخت ۱۳.۷۹۸.۵۴۴.۷۹۲.۰۰۰ ریال جزای نقدی محکوم شدند.

امینی افزود: سامانه گویا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تخلفات احتمالی در بازار سراسر استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا