ورزشی

طعنه جدید شکیرا به پیکه

این زوج که یکی از زوج های موفق، محبوب و سرشناس دنیای موسیقی و فوتبال بودند، در تابستان دو سال پیش به دلیل آنچه خیانت پیکه اعلام شد از یکدیگر جدا شدند.

این دو در دوران ازدواجشان صاحب دو پسر شدند و درگیری بر سر حضانت و محل سکونت فرزندانشان به موضوعی جدی بین آنها تبدیل شد و حتی پرونده به دادگاه کشیده شد و شکیرا در این مدت بارها همسر سابق خود را مورد تمسخر قرار داد. و نامزد فعلی اش در آهنگ ها و صحبت هایش. اصابت

حالا به نظر می رسد که این ستاره کلمبیایی تصمیم گرفته این روند را متوقف کند و در آهنگ جدیدی که قرار است در آلبومش منتشر شود، بار دیگر به پیکه اشاره کرده و مستقیما در گفتگو با خبرنگاران این موضوع را تایید کرده است که مورد توجه قرار گرفته است. زیاد. گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی در این باره گفت: ولدمورت، کسی که نامش فاش نشود؟ امیدوارم این آخرین آهنگی باشد که در مورد این و او می نویسم. احساس کردم هنوز چیزی در گلویم گیر کرده که باید بیانش کنم. این را به سانی گفتم و او شروع به گریه کرد. من هرگز مردی را در استودیوی خود ندیده ام که گریه کند.

ولدمورت شخصیت معروف و شیطانی کتاب های داستانی هری پاتر است که خیلی ها در این کتاب از او با عنوان «او را صدا نکن» یاد می کنند و شکیرا به او اشاره می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا